Jest znacznie cieplej niż 300 i silikon wydmucha. Środek na graficie sie trzyma - sam grafit sie nie stopi przecież, najwyżej sie wytopi "tłuszcz", ale mówią że tak ma być.
Ten Twój pierścień może być lewy, ale śruby taż masz jakieś dziwne. Jednak wygląda że dalej po prostu nie pójdzie, to nie tak powinno wyglądać, dolna część jest ciągle za nisko, powinna docisnąć pierścień i do góry i do samej dwururki.
Sam zawsze miałem z tym problemy i coś mi sie zdaje że najlepiej to jest zastąpić to jakimś uszczelnieniem z innej fury - takim kawałkiem plecionej rurki, jesli wiesz co mam na myśli. Tylko że bez spawania nie da sie tego prerobić.
Na dziś polecam Ci tylko eksperyment z czymś do uszczelniania, albo poszukanie pierscienia w innym sklepie i jeszcze raz spróbować.
Tam musi być elastyczne połączenie, wtedy cały wydech nie musi pracować tak jak silnik. A wymyślili to w Caro jak dali pierwszy tłumik, bo bez tego by obijał, bo i tak jest cholernie blisko podwozia. Wcześniej tego nie było ale i nie było pierwszego tłumika.