Autor Wątek: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93  (Przeczytany 9618 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 08, 2011, 10:51:54 am »
Jak jest wszystko szczelne a nagrzewnica czyściutka (czytaj:nowa) to ogrzewanie jest ok. Wentylator głowy nie urywa ale ja mam w samochodzie ukrop.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 08, 2011, 11:42:50 am »
Ja mam nową nagrzewnicę i niestety nie ma rewelki, o zaworze który przepuszcza po roku/dwóch latach użytkowania już nawet nie chce mi się znowu rozpisywać. Zależy mi na mocnym nawiewie, a to w tej obudowie jest. Do tego nagrzewnica nie ma zaworu i płyn leci przez nią cały czas - kolejny problem mniej.
Ktoś mógłby napisać: wrzucaj ogrzewanie Calsonic z trucka, OK ale nie kupię kompletnej obudowy z linkami, panelem, nagrzewnicą za 60 zł z przesyłką. Tak, tyle zapłaciłem za obudowę nawiewów, wentylator, rezystor nawiewu, nagrzewnicę, wszystko sprawne, bez jakichkolwiek śladów wyciągania z auta przez rzeźnika.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Zafira A 1.8 '99

Danio0704

  • Gość
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 06, 2012, 15:28:58 pm »
przyłacze sie do tematu a to dlatego ze juz od dawna ogrzewanie w moim C- mnie dobija, a ze akurat u mojego znajomego stoi astra to mam mozliwośc wymontowania tej nagrzewnicy z obudową, i mam kilka pytań, duzo jest pracy przy takiej zmianie? dało by się zrobić tak zeby panel sterowania przełozyc tak samo z opla? ma to wszystko ses? dodam ze mam poloneza z 95 r,  mimo ze wymieniłem termostat, zaworek, przeczyściłem cały układ ogrzwania i tak słabo dmucha (oryginalny nawiew).

Offline Janusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 307
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96 2.0 DOHC abimex
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 28, 2014, 21:14:16 pm »
Panowie jest jakaś nagrzewnica z innego auta do caro minus z 96 roku  <co> tak żeby nie trzeba było nic przerabiać,tylko wyciągam starą i wkładam nową ?

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 2567
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 28, 2014, 21:45:59 pm »
Calsonic.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3343
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V | FSO Polonez Caro+ 1.8 16V
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 28, 2014, 22:06:06 pm »
Calsonic.
trzeba wyciąć daszek na ścianie grodziowej od wewnątrz.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc; "ŁOŁO" 745; A 1,8 k4f; YP250; V50 1.8
Są: C+ 18K4F; C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka"; N126N

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 2567
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: Adaptacja nagrzewnicy z Opla do Poloneza MR93
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 28, 2014, 22:20:15 pm »
Racja. Przepraszam niedopatrzenie.

@Jimo, masz może jakieś artykuły o zakładaniu Calsonica? ; )
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .