Autor Wątek: Szpera?? byly montowane orginalnie??  (Przeczytany 22759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:19:07 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Ale nie trzeba wyjmowac calego mostu :) jak napisal przedmowca poloski trza odkrecic i wyjac. Postaw auto na klockach, odkreac koła, hamulce i poloski wyjmij.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:23:57 pm »

Barnii

  • Gość
Cytat: "FaZi_Fr"
Ale nie trzeba wyjmowac calego mostu :) jak napisal przedmowca poloski trza odkrecic i wyjac. Postaw auto na klockach, odkreac koła, hamulce i poloski wyjmij.


Dokładnie wysuwasz półośki, odkręcasz dekiel z dyfra odkręcasz 4 śrubki trzymające mechanizm różnicowy i masz go w reku :)

A tak wogole, to aby wyjąć cały most wystarczy odkręcić 10 śrubek tylko :)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:32:28 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
NIE SPAWA SIĘ MOSTU NA AUCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:41:28 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
Cytuj (zaznaczone)
NIE SPAWA SIĘ MOSTU NA AUCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dlaczego :?:
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:54:29 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Co dlaczego ? NIe spawa sie i juz  :roll:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:58:16 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
Elwood#1887, no nie wiem dlatego zapytałem... :roll:
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:04:19 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jak po zespawaniu na aucie później  ci się zablokuje podczas jazdy to będziesz wiedział dlaczego
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:05:55 pm »

joszko1991

  • Gość
oj takie zablokowanie to chyba sporadycznie sie zdarza? ;>
ciezko te półoski wyjąć? :D:D

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:21:19 pm »

Grejfrut

  • Gość
mysle ze szpera nie pomoże na brak mocy... spierdzielisz tylko niedoskonałe auto :)
a wyjące OHV na tle BMW to się chłopie zenująco zakończy :)
ale ale do dzieła  :mrgreen:

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:29:57 pm »

joszko1991

  • Gość
kurdeeee i juz nie wiem co mam robić  :roll:
wszędzie gdzie jest poruszony temat spawania mostu to połowa jest na tak i połowa na nie :D
i przez to jednego dnia jestem pewien ze w weekend wjeżdżam na kanał i spawiem :D a drugiego dnia znowu sie zastanawiam czy nie lepiej moze jeszcze poczekać....
I TAK POSPAWAM ! :D:D:D ze wzgledu na to ze czesciej mi sie zdarza jezdzic boczkiem a nie do przodu no,,, :)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:37:33 pm »

Barnii

  • Gość
Najlepiej kup sobie cały drugi most, pospawaj go na spokojnie i przełóż, jeśli Ci sie nie spodoba 2 godzinki i szpery nie będzie:)

Ja wiem jedno, jeśli auto ma służyć tylko do zabawy to najpierw gleba i szpera, bez tego nie wyjeżdżam na żaden plac :)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:49:50 pm »

joszko1991

  • Gość
oo właśnie.. a co z tą glebą w polonezie? wszędzie piszą DOŁOŻYĆ JEDNO PIÓRO I KLEPAĆ... ale jak to klepać?

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:53:52 pm »

Barnii

  • Gość
Cytat: "joszko1991"
oo właśnie.. a co z tą glebą w polonezie? wszędzie piszą DOŁOŻYĆ JEDNO PIÓRO I KLEPAĆ... ale jak to klepać?


No najlepiej młotkiem ;)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:57:28 pm »

joszko1991

  • Gość
ale to one sie uginają tak? ja to mam takie wyobrażenie że ten resor jest sprężysty i ten młotek sie tak od niego odbija no... xD

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:58:52 pm »

Grejfrut

  • Gość
kolego trzeba być zdecydowanym... chcesz to rób :)
ale i tak nie mieści mi się w głowie żenada z wyjącego OHV na tle krecącej się bety....
ty musisz lubić tych kolegów a oni chyba cie kochają :) jak takie "popiswy" robisz OHVką :)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 06, 2010, 00:02:44 am »

joszko1991

  • Gość
przyznam że na suchym asfalnie nie jeżdże.... :) bo to żenada z moim silniczkiem :D
ale jak popada, to da sie ośmieszyć niektóre bmw :) ale to wiadomo ze takich ludzi którzy myślą że skręcą koła , wcisną gaz i to juz drift ... ;)
no gorzej ze ten silnik tak trzeba wkręcać na obroty.. :(

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 06, 2010, 16:19:22 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytuj (zaznaczone)
A tak wogole, to aby wyjąć cały most wystarczy odkręcić 10 śrubek tylko :)


chyba śrub  :mrgreen: , i to jeszcze czasem nie jest proste :D Bo moga byc w hooi zapieczone, lub moga sie pourywać :|

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:19:11 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1030
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
a tam,  demonizujesz... jest proste...

i demotywujesz...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 06, 2010, 21:07:09 pm »

Barnii

  • Gość
Cytat: "maciejowski"
co najmniej 12 + przewód hamulcowy.


To ja nie wiem jaki ty most masz, fakt zapomniałem o przewodzie hamulcowym, ale śrub jest 10 :]
 
Amortyzator x2, dolna śruba mocująca resor x2, kość x2, no i 4 śrubki od wału. Mi tu jak nic wychodzi 10 :]

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 06, 2010, 21:17:56 pm »

joszko1991

  • Gość
dobra , powiedzcie ttyyylko jeszcze jak klepać resor,
a co do mostu to kurde wolal bym tam nic nie odkrecac noo... :(