Autor Wątek: Szpera?? byly montowane orginalnie??  (Przeczytany 26466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 06, 2010, 21:47:42 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 06, 2010, 23:02:54 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Cytat: "Barnii"
Cytat: "maciejowski"
co najmniej 12 + przewód hamulcowy.


To ja nie wiem jaki ty most masz, fakt zapomniałem o przewodzie hamulcowym, ale śrub jest 10 :]
 
Amortyzator x2, dolna śruba mocująca resor x2, kość x2, no i 4 śrubki od wału. Mi tu jak nic wychodzi 10 :]


No i hamulcowy to przy bębnach jedynie...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 07, 2010, 01:05:43 am »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Cytuj (zaznaczone)
a przy tarczach to jak?

zostawiasz cały układ z zaciskami podwieszonymi do karoserii.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 07, 2010, 13:57:44 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Cytat: "graczol1"
Cytuj (zaznaczone)
a przy tarczach to jak?

zostawiasz cały układ z zaciskami podwieszonymi do karoserii.


a od kiedy zaciski są podwieszone do karoserii
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 07, 2010, 16:11:18 pm »

marcij

  • Gość
Cytat: "Brysiek"
Cytat: "graczol1"
Cytuj (zaznaczone)
a przy tarczach to jak?

zostawiasz cały układ z zaciskami podwieszonymi do karoserii.


a od kiedy zaciski są podwieszone do karoserii


Od kiedy wezmiesz kawalek drutu i je podwiesisz.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 08, 2010, 15:51:22 pm »

joszko1991

  • Gość
a od kiedy zaciski są podwieszone do karoserii[/quote]

Od kiedy wezmiesz kawalek drutu i je podwiesisz.[/quote]


hehehe xD..... ale trzeba to wszystko naprawde rozbebeszać? nie mozna spawac jak to w srodku jest? :D

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 08, 2010, 16:09:49 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
po raz 14562 zadajesz to samo pytanie. NIE MOŻNA!!!
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 08, 2010, 16:19:15 pm »

joszko1991

  • Gość
Cytat: "maciejowski"
po raz 14562 zadajesz to samo pytanie. NIE MOŻNA!!!


nie stresuj sie pan tak ;) i przeczytaj pan sobie czy dostałem konkretną odpowiedź na to czy >>>>MUSZE<<<< to wyjac ;)
bo ja przejrzalem jeszcze raz odpowiedzi i doczytalem sie takich stwierdzen - NAJLEPIEJ BY BYŁO.... itp ;)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 08, 2010, 16:38:06 pm »

200sx

  • Gość
wezcie tego człowieka stąd bo poziom intelektualny forum spada ...
Cytat: "Elwood#1887"
Co dlaczego ? NIe spawa sie i juz  :roll:


 :arrow:

Cytat: "Elwood#1887"
Jak po zespawaniu na aucie później  ci się zablokuje podczas jazdy to będziesz wiedział dlaczego


CZY TERAZ WIDZISZ?!

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 08, 2010, 17:45:52 pm »

szerszen77

  • Gość
Napiszcie chłopakowi co ma  zrobić po kolei  zaczynając od poluzowania tylnych kół (tylko ważne obu!!) kończąc na  wyjęciu dyfra umycia go, otłuszczenia , w końcu ZESPAWANIA i wrzucenia z powrotem na miejsce  :mrgreen:

[ Dodano: 08 Sty 2010 17:46 ]
P.S ja u siebie już zaspawałem i jest grubo :twisted:

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 08, 2010, 17:59:54 pm »

joszko1991

  • Gość
Cytat: "200sx"
wezcie tego człowieka stąd bo poziom intelektualny forum spada ...
Cytat: "Elwood#1887"
Co dlaczego ? NIe spawa sie i juz  :roll:


 :arrow:

Cytat: "Elwood#1887"
Jak po zespawaniu na aucie później  ci się zablokuje podczas jazdy to będziesz wiedział dlaczego


CZY TERAZ WIDZISZ?!


w sumie to..... nie bardzo :D ;)
widze tylko konserwatyste który jest kompletnie przeciw spawaniu i czlowieka który również odradza spawanie. JAK MASZ COS INTELEKTU TO CZLOWIEKU OGARNIJ SIE I PRZECZYTAJ CZY JA PYTALEM TERAZ CZY WOLNO ROBIC SZPERE CZY TRZEBA WYJAC MECHANIZM RÓŻNICOWY.... jak masz sie mądrzyć to rób to sensownie ;p

[ Dodano: 08 Sty 2010 18:01 ]
szerszen77,  -  dziękuje bardzo za zrozumienie :))

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 08, 2010, 18:02:15 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Pamiętacie ten most ze szperą wykonany z dryfra BMW co w ładzie jeździło? Może to jest sposób?

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 08, 2010, 19:12:33 pm »

szerszen77

  • Gość
joszko1991

Zaczynasz od poluzowania obu tylnych kół, dźwigasz tył samochodu jeśli posiadasz kobyłki to na takowe go opuszczasz jak nie masz to zostaw go na podnosnikach tylko podstaw sobie jakieś klocki żeby w razie co nie pieprznął. Odkręcasz tylne koła. Widzę że twój poldas z 95" to z tyłu wozisz bębny. Z ciągasz je,  jak nie będą chciały zleść obij  młotkiem na około. odkręcasz mocowanie pół osi i wysuwasz je, złazisz do kanału, i odkręcasz tylny dekiel mostu. teraz wszystko masz już na tacy :)   odkręcasz  śruby trzymające mechanizm różnicowy i masz go w łapkach, teraz tylko trochę  benzynki pędzla i gnaj do dobrego spawacza  :wink: montaż w odwrotnej kolejności. Jesli wydaje ci się to trudne lub boisz się że zostaną ci jakieś śrubki porób sobie zdjęcia czy coś ja tak robiłem jak mając 14lat wymieniałem szczęki w maluchu, widok spręzynek wtedy mnie przerażał :mrgreen:
Pisałem bardzo szybko jak cos zapomnialem to mu dopiszcie.

[ Dodano: 08 Sty 2010 19:13 ]
acha nie zapomnij jeszcze spuścić oliwy z mostu

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 08, 2010, 23:46:03 pm »

joszko1991

  • Gość
szerszen77, - dziękuje Ci bardzo :) i dzieki bardzo ze mnie zrozumiales :) naprawde ogromna pomoc z Twojej strony:)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 09, 2010, 00:07:47 am »

200sx

  • Gość
Cytat: "joszko1991"
Cytat: "200sx"
wezcie tego człowieka stąd bo poziom intelektualny forum spada ...
Cytat: "Elwood#1887"
Co dlaczego ? NIe spawa sie i juz  :roll:


 :arrow:

Cytat: "Elwood#1887"
Jak po zespawaniu na aucie później  ci się zablokuje podczas jazdy to będziesz wiedział dlaczego


CZY TERAZ WIDZISZ?!


w sumie to..... nie bardzo :D ;)
widze tylko konserwatyste który jest kompletnie przeciw spawaniu i czlowieka który również odradza spawanie. JAK MASZ COS INTELEKTU TO CZLOWIEKU OGARNIJ SIE I PRZECZYTAJ CZY JA PYTALEM TERAZ CZY WOLNO ROBIC SZPERE CZY TRZEBA WYJAC MECHANIZM RÓŻNICOWY.... jak masz sie mądrzyć to rób to sensownie ;p

[ Dodano: 08 Sty 2010 18:01 ]
szerszen77,  -  dziękuje bardzo za zrozumienie :))
gdybys NAPRAWDE przeczytał ten temat i posty ktore przytoczyłem to wiedziałbys ze tyczą sie one spawania NA samochodzie,i ze tego nie wolno robic,ale zadajesz pytania jak moja kolezanka z liceum i dodajesz jeszcze te emotki "xD" ogarnij się i dopiero pytaj,na wszystko odpowiedzi zostały udzielone a wystarczy poczytac, nawet nie wspominam ze ten temat jest juz z dziesiąty raz....

konserwatystą? człowieku,gdy Ty myślałeś o wyjsciu na sylwestra do 12:00 to ja juz jezdziłem na zaspawanym moscie,wiec zastanow sie co Ty do mnie wyjezdzasz,poprostu WIEM co mowie,a nie teoretyzuje, widzisz roznice?

[ Dodano: 09 Sty 2010 00:08 ]
Cytat: "joszko1991"
Cytat: "200sx"
wezcie tego człowieka stąd bo poziom intelektualny forum spada ...
Cytat: "Elwood#1887"
Co dlaczego ? NIe spawa sie i juz  :roll:


 :arrow:

Cytat: "Elwood#1887"
Jak po zespawaniu na aucie później  ci się zablokuje podczas jazdy to będziesz wiedział dlaczego


CZY TERAZ WIDZISZ?!


w sumie to..... nie bardzo :D ;)
widze tylko konserwatyste który jest kompletnie przeciw spawaniu i czlowieka który również odradza spawanie. JAK MASZ COS INTELEKTU TO CZLOWIEKU OGARNIJ SIE I PRZECZYTAJ CZY JA PYTALEM TERAZ CZY WOLNO ROBIC SZPERE CZY TRZEBA WYJAC MECHANIZM RÓŻNICOWY.... jak masz sie mądrzyć to rób to sensownie ;p

[ Dodano: 08 Sty 2010 18:01 ]
szerszen77,  -  dziękuje bardzo za zrozumienie :))
gdybys NAPRAWDE przeczytał ten temat i posty ktore przytoczyłem to wiedziałbys ze tyczą sie one spawania NA samochodzie,i ze tego nie wolno robic,ale zadajesz pytania jak moja kolezanka z liceum i dodajesz jeszcze te emotki "xD" ogarnij się i dopiero pytaj,na wszystko odpowiedzi zostały udzielone a wystarczy poczytac, nawet nie wspominam ze ten temat jest juz z dziesiąty raz....

konserwatystą? człowieku,gdy Ty myślałeś o wyjsciu na sylwestra do 12:00 to ja juz jezdziłem na zaspawanym moscie,wiec zastanow sie co Ty do mnie wyjezdzasz,poprostu WIEM co mowie,a nie teoretyzuje, widzisz roznice?

[ Dodano: 09 Sty 2010 00:11 ]
pomijam fakt nazywania SZPERĄ zaspawany mechanizm różnicowy,szpera to mechanizm różnicowy z ograniczonym poslizgiem ,a nie,zblokowany mechanizm różnicowy, wiec i tu mieszamy różne pojęcia!

jesli szperą będziecie nazywac zaspawany dyfer,to moj ojciec w Ibizie 1.9SDI tez ma szpere,tylko ze 0%  :lol: (wg. tej teorii tak jest...)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 09, 2010, 00:27:49 am »

Offline pit

  • dawny Piotrek#389
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 79
ja swoj most pospawalem po zdjeciu dekla i zgrubnym usunieciu resztek oleju i nic zlego  sie nie dzialo.
FSO Padlina '95 2.0 8V - było :(
Sprinter max 2.3D - był
Sprinter max 2,9TD - był
BMW E34 540 V8 - jest :]
Opel Combo 1.4 B+G - jako skuter :D

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 09, 2010, 00:31:11 am »

joszko1991

  • Gość
może i cos tam racji masz no ;) ale ja oczekiwalem krótkiej odpowiedzi DA SIE SPAWAC NIE WYJMUJAC MECHANIZMU RÓZNICOWEGO lub NIE DA SIE.. tyle;) a dostawalem odpowiedzi nie do konca sprecyzowane ;) o to mi tylko chodzi
co do nazywania SZPERĄ zaspawanego mostu to masz racje ale jakos tak sie przyjelo chyba potocznie SZPERA 100%... nie rozumiem tylko do konca aluzji o tym sylwestrze, no ale spoko ;)
POZDRO! ;)

[ Dodano: 09 Sty 2010 00:32 ]
Cytat: "pit"
ja swoj most pospawalem po zdjeciu dekla i zgrubnym usunieciu resztek oleju i nic zlego  sie nie dzialo.


200sx- o podobna odpowiedz mi chodzilo ;)

[ Dodano: 09 Sty 2010 00:32 ]
Cytat: "pit"
ja swoj most pospawalem po zdjeciu dekla i zgrubnym usunieciu resztek oleju i nic zlego  sie nie dzialo.


200sx- o podobna odpowiedz mi chodzilo ;)

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 09, 2010, 07:00:36 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Czytam czytam i myślę że lepiej byłoby jednak mechanizm wyciągnąć, przemyć w nitro i ładnie osuszyć a dopiero po tym spawać. Jednak na podwieszonym moście różnie może wyjść.

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 09, 2010, 07:48:09 am »

snikers

  • Gość
spawanie z olejem spowoduje, naweglenie spoiny, ktora bedzie krucha. pospawac sie pospawa bo na to nie m sily, jakosc spoiny bedzie okolo zadna. no chyba ze sie myle i nie wiem o czym gadam to poprawcie.

[ Dodano: 09 Sty 2010 07:52 ]
jako ze obciazenie nie jest stale a "udarowe" to tym bardziej twarda spoina (zarazem krucha) moze peknac.  to samo tyczy sie studzenia spoiny. powinna stygnac "sama" bez pomocy np wody. szybkie studzenie zahartuje stal i problem kruchosci powraca

Szpera?? byly montowane orginalnie??
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 09, 2010, 07:56:59 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "snikers"
spawanie z olejem spowoduje, naweglenie spoiny, ktora bedzie krucha. pospawac sie pospawa bo na to nie m sily, jakosc spoiny bedzie okolo zadna. no chyba ze sie myle i nie wiem o czym gadam to poprawcie.

[ Dodano: 09 Sty 2010 07:52 ]
jako ze obciazenie nie jest stale a "udarowe" to tym bardziej twarda spoina (zarazem krucha) moze peknac.  to samo tyczy sie studzenia spoiny. powinna stygnac "sama" bez pomocy np wody. szybkie studzenie zahartuje stal i problem kruchosci powraca

Tego problemu nie ma w przypadku chłodzenia w oleju jeżeli się nie mylę.