ja rozejrzalbym sie jednak za uszczelka goetze. moze jeszcze gdzies do zdobycia.
kolektorow nie sciagaj, bo latwiej bedzie Ci zdjac i pozniej wrzucic glowice - samemu nie radze tego robic.. glowiczek w zadnym wypadku nie odkrecaj, bo w najlepszym wypadku szczelnosc na styku z glowica pojdzie sie kochac, a i tak musialbys skorygowac zawory.
opis kolejnosci i momentow dokrecania w poszczegolnych fazach powinien byc na uszczelce, w razie czego podaje to co stosowalem z powodzeniem u siebie:
1 faza: 22 Nm
2 faza: 45-50 Nm
3 faza: 88-100 Nm
--------
8 o o 7
3 o o 6
2 o o 1
4 o o 5
9 o o 10 - przod silnika
aha, sprawdz koniecznie sruby glowicy po ich odkreceniu, jesli cos chociaz wyda sie podejrzane (zwlaszcza nierownosci w skoku gwintu), wymieniaj wszystkie sruby od razu