Autor Wątek: Obrotomierz  (Przeczytany 1979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Obrotomierz
« dnia: Wrzesień 14, 2009, 01:48:06 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Z tego co widzę, (mam tu jedne rozebrane zegary) to obrotomierz od Poloneza w wersji z wtryskiem nie ma możliwości kalibracji. Jest tu jakaś elektronika do zliczania impulsów i kwarc do stabilizacji. Ja bym sprawdził czy on przekłamuje w całym zakresie obrotów o 500 czy też to narasta. W tym pierwszym przypadku można by przełożyć wskazówkę, w drugim chyba się trzeba będzie postarać o inny obrotomierz.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Obrotomierz
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2009, 09:24:45 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ja musiałem zdjąć i założyć wskazówke jeszcze raz :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Obrotomierz
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2009, 13:08:51 pm »

misiek_staszic

  • Gość
No więc mój przekłamuje coraz bardziej ale przekłamanie drastycznie wzrasta od 4 tys. obrotów. Do tego stopnia że jak mam odcinkę (OHVka dla przypomnienia) to obrotomierz już jest poza skalą.

Dzięki za pomoc, wymienię obrotomierz. Tak offtopowo to ciągle poszukuję też tego przełącznika "hak", "jazda z przyczepą" czy jak to się nazywa, a chciałbym zrobić to + ten obrotomierz za jednym razem. A najdziwniejsze jest to że na dwóch szrotach pytałem u mnie i nie mają bo jak ludzie chcą ten plastik co są przełączniki (to pod kierownicą tam gdzie bezpieczniki) to za 10 zł dają im całość z heblami bo im się nie chce wyciągać ;/

Obrotomierz
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 02, 2010, 18:50:54 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Panowie podepdne sie, nie chce tworzyc nowego tematu.

Na poczatku to znosilem, ale teraz coraz bardziej mnie to wkurza :/ Mam wąskie Caro, i kieyds wzialem ze zlomu (z szerokiego Caro 1,6) cala deske. W dobrym stanie, wszystko ok. dzialalo ok dluzszy czas. A teraz nagle juz od 2 miesiecy mam tak, ze odpale rano jak jest zimno o obrotomierz szeleje jak głupi. Powinno wskazywac okolo 1000 a wskazuje do 2 tys. Tak skacze caly czas. O dziwo, jak silnik sie zagrzeje to skakanie ustaje. Wkrzurza mnie to, bo nawet przekłamuje czasem on. Kable sprawdzone, przeczyszczone, za ISOLowane. Nie wiem juz co o tym myslec :/

Obrotomierz
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 02, 2010, 20:00:05 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
Jak jest na gaźniku to sprawdź osławiony zielony kabelek od aparatu do modułu
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Obrotomierz
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 02, 2010, 21:13:28 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Aparat zmienialem i jest to samo... tak, jest na gazniku. Ja nie mam zadnego zielonego kabelka... pomaranczowy jest. Jako jedyny wychodzi z aparatu pomaranczowy kabelek... I idzie do cewki.

Obrotomierz
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 02, 2010, 21:22:32 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
bo masz klasyczny zapłon z kanta, a nie elektronika jeśli dobrze pamiętam.
a co do wariowania obrotka to ktoś chyba pisał, że są to objawy umierającej cewki.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Obrotomierz
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2010, 21:38:58 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "maciejowski"
bo masz klasyczny zapłon z kanta


dokladnie tak.

Czyli cewka do wymiany... A jeszcze jedno. Od cewki moze byc takie cos, ze sie dławi co chwile? Znaczy chodzi ladnie na biegu jałowym ale tak co chwile "klęknie" lekko jakby sie zadławił. Nie moge tego efektu usunac, robie wszystko, ustawiam zaplon, mieszanke, zmienilem silnik i nadaj jest tak ze go co chwile zachłyśnie ...

Obrotomierz
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2010, 23:05:36 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;