Autor Wątek: Samochód przysiada jak jest juz 1/4 w baku  (Przeczytany 1382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Samochód przysiada jak jest juz 1/4 w baku
« dnia: Październik 10, 2009, 11:24:34 am »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
Witam. Mam taki problem:
Jak mam juz jakies 1/4 paliwa w zbiorniku to auto mi przysiada na wysokich obrotach (ale nie zawsze), na ostrzejszych zakretach kiedy bardziej bujnie autem, jak ostro przyspiesze.
Jak zacznie sie dusic i dodam mu gazu to jest jeszcze gorzej, musze wcisnac sprzeglo i mu odpuscic zeby obroty spadly na wolne, tak jakies 2-3 sekundy i dopiero mozna dalej jechac.

Dodam ze zbiornik nie jest już oryginalny, ale po wymianie miałem tak tylko jak miałem już na prawde końcówke paliwa.

Jak zbiornik jest pełny to wszystko jest ok.

Czy to może oznaczac koniec pompy paliwa? Czy jest jakas inna przyczyna?

Auto 96rok przebieg 104 000 silnik rover.

Pompa paliwa pierwsza.

Samochód przysiada jak jest juz 1/4 w baku
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2009, 11:33:01 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Rzemieślnicze zbiorniki nie mają przegród które powodują brak odpływania paliwa spod smoka pompy i dlatego przy ostrzejszych zakrętach braknie Ci paliwa. Przez to mogła się lekko ugotować pompa paliwa. Swoją drogą coś może być też z pływakiem. Najlepsze są baki z produkcji fabrycznej.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Samochód przysiada jak jest juz 1/4 w baku
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 10, 2009, 11:41:42 am »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
To sie zaczeło dziac niedawno, dlugo juz jezdzilem na tym nowym zbiorniku.

Jak tam patrze do srodka to przegrody jakies są, jest tez taka ,,wanienka" w miejscu gdzie zasysa pompa paliwa.

Czyli jesli była by to wina pompy, to jest jakas znaczna roznica miedzy tymi z allegro w cenie ok. 130zł a tymi ze sklepu po ponad 400? Oprocz tego ze te po ponad 400 sa z deklem.

Samochód przysiada jak jest juz 1/4 w baku
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 10, 2009, 16:26:13 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Mnie padła raz pompa paliwa. Kupiłem taka na allegro za 120 zł i pompuje jak fabryczna, nie mam z nią problemów. Natomiast problemy takie jak Ty masz również miałem bo do nowej pompy założyłem stare sitko tylko trochę przeczyszczone. Kup nowe sitko co jest na pompie i powinno byc ok. Koszt około 20 zł.
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V