hm z tego co pamiętam to przed MR 93 silnik jest tak jak pisze kolega 3 przewodowy .
czarny masa czerwony 2 bieg i brązowy zdaje się 1 bieg . brązowy i czerwony idą do wyłącznika . zasilanie wyłącznika idzie zazwyczaj przewodem niebieskim . Jeśli na klawiszu jest wyczuwalny luz to może być jego wina i często po latach się wypalają styki i zapadają głębiej w plastiku . Rozwiązaniem może być zastosowanie układu APE albo hybryd z płynną regulacją obrotów . jedyna modyfikacja to pominięcie brązowego wpięcie niebieskiego i czerwonego i dorobienie dodatkowego przewodu masowego do przełącznika . dodatkowo zyskujesz podświetlany klawisz w 2 wersjach albo bursztynek albo zieloniutki
W razie uszkodzenia silnika co raczej dzieje się z 1 biegiem , łatwo go zdemontować bo wystarczy wyjąć konsolę srodkową i odpiąć 6 zapinek i wyjąc dolną puszkę nagrzewnicy w której siedzi silnik . przewody do puszki wchodzą na lewym boku o ile dobrze pamiętam .