Dobra wszystko jest dobrze, tylko źle odhaczyłem sobie na wtyku do kompa.
Dzięki temu mogłem wywnioskować kilka przydatnych rzeczy.
Otóż pomimo że wiele opli miało c20ne na motronic 1.5 to każdy model miał inną rozpiskę.
Więc dla np. vectry i calibry jest taki sam, dla astry osobny, dla omegi osobny.
Prawidłowy i jedyny słuszny schemat to ten (dla mojej wersji tj. od omegi):


Na tym schemacie wyraźnie widać że:
1. Pin 27 jest z plusem po stacyjce
2. Pin 18 jest na stałe z plusem
3. Korektor oktanowy (x15) jest z pinem 45 zawarty
4. Przekaźnik (k68) jest na stałe połączony z plusem jednym kablem
5. Pin 22 to sygnał check engine
Może schemat w jpg nie jest za dobry bo ja mam w pdf i widać świetnie wszystko.
Z tego wszystkiego wynika że musiałem źle policzyć piny.