Autor Wątek: problem z dmuchawą - wymiana przełącznika  (Przeczytany 1799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« dnia: Listopad 11, 2009, 11:32:25 am »

waldek_x

  • Gość
Mam problem z dmuchawą, a dokładniej nie chce mi działać w pierwszej pozycji czyli na wolnych obrotach, działa tylko na szybkich obrotach, zdarzyło się że raz zadziaal nie wiadomo dlaczego, ale to tylo raz czy dwa, a wymiana przełącznika nic mi nie dała, może mi ktos powiedziec czego to może być wina?? Chciałem jeszcze zapytać czy da rade jakoś zamontować ten przelącznik od poloneza caro ale ten 4 pozycyjny i żeby działał jak trzeba?? Mój polonez jakby coś to 92r :)

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2009, 12:20:06 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
A w oryginale masz przełącznik dwupozycyjny? Przełącznik 4-pozycyjny, albo bezstopniowy owszem da się zamontować tylko to musi być wersja z wychodzącym plusem. Jego wyjście podłącza się do kabelka, którym normalnie idzie napięcie przy szybkim biegu. Do tego potrzebuje on jeszcze zasilania (to też jest przy starym typie) i masy (trzeba dorobić).
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2009, 20:03:31 pm »

waldek_x

  • Gość
Grzech#1938, mam 2 pozycyjny oryginalnie, na pewno działa mi ten kabelek od szybkich, bo ten od wolnych się zepsół, a przelącznik był w caro z 96r. Mógłbyś mi to jakoś rozrysować??

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2009, 20:31:09 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
uzwojenie pierwszego biegu się spaliło.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 11, 2009, 20:53:08 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91

Na przełączniku jest naklejka i są te napisy. Masa silnika przykrecona do nagrzewnicy ->do przełącznika, masa przełącznika ->do budy, plus z błękitnego, motor + to uzwojenie szybszego biegu.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 17, 2009, 22:49:48 pm »

waldek_x

  • Gość
Maxiu#1935, musze owierać wszystko, żeby dostać się do dmuchawy?? Bo widze jakiś przewód niebieski i czarny do któergos mam sie wpiąć?? Chodzi o to że teraz zimno, a ja nie bardzo mam gdzie się za to zabrać, a znowu na szybkim biegu jak chodzi dmuchawa to troche niebardzo

problem z dmuchawą - wymiana przełącznika
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 18, 2009, 15:13:18 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
niebieski masz przy obecnym włączniku, a czarny to jest przykręcony po lewej stronie nagrzewnicy, jak wyciągniesz zegary to dasz rade go odkręcić (oczko 6)i przedłużyć do włącznika
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935