Autor Wątek: podłużnica  (Przeczytany 8232 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

podłużnica
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 26, 2009, 20:50:12 pm »

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 749
Cytat: "graczol1"
wojt@s#1932, kilka zostaw dla mnie :wink:


spoko, a poza tym to ostatnio coś bida z dawcami :/
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...

podłużnica
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 27, 2009, 22:58:29 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
ja w swoim DF mialem taki problem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0000e09a645af37c.html
zgnilo tez wzmocnienie co idzie w przejsciu z podlogi na scianę grodziową w efekcie czego po podniesieniu autka o tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/44ce681056421f41.html gdy kumpel oparl sie o rog przodu to okazalo sie ,ze ten sie zalamuje w dół!! (troche widac to na zdj) az drzwi sie unosily!! ,no ale to juz przeszlosc ,,,,zamieszczam jako przestroge,ze to wazne rzeczy są jesli chcecie to reanimowac to dokladnie :)

podłużnica
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 27, 2009, 23:15:36 pm »

Tomek_

  • Gość
podłużnica zaspawana (30zł) w głownym miejscu + spawanie podłogi kierowcy (wzmocnienie poszło)  
pozostały 2 miejsca niezaspawane, jedno koło tego rzeczonego, oraz kolo pierwszej puszki wydechu
zasmarowałem podkładem i czeka na preparat do konserwacji podwozi firmy Boll
przy okazji pozdejmowałem błotniki, wszystkie 4 rogi (koło nadkoli) są do roboty
o ile jeden zrobiłem na szpachle, pozostałe planuje złapać na blache  - z tym ze na blachowkręty, a potem szpachla aby woda nie leciała do tego

wreczcie zrobiłem podłogi pasażerów, sam - na blachowkrętach, efekt średni, troche zabawy
blacha ocynk + silikon, podkład i Boll na to

wygłuszenie pod moim fotelem było całe mokre, po kontroli stanu blachy pod gumą odkryłem, że jest tam woda, z rdzą nie bylo problemu (2 dziurki małe) ale całą gume zrywalem, podkład i boll, na to styropian sobie dam 10mm i wygłuszenie pewnie od pasażera, a pasażer dostanie nowe ;) niestety udało mi się dostać tylko to chłonące wode, ale po zatkaniu wszystkich otworów gdzie może dostac się woda powinno byc lepiej

w miejsca trudno dostępne smaruje rozcieńczonym Bollem (benzyna estr.)

kiedyś sobie kupie migomat, kompresor, pistolet i sprzęt do piaskowania ;) bo bez tego jest naprawdę cięzko, a i efekt znacznie gorszy ;)

pytanie
czy jeśli z podłogi pasażera wystają łby śrub (niestety zastosowałem blachowkręty do dachu - maja gumowe podkładki i bardziej widać) to czy mogę mieć problemy z przeglądem z tego tytułu ?

podłużnica
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 28, 2009, 18:57:11 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Tomek_"
ale po zatkaniu wszystkich otworów gdzie może dostac się woda powinno byc lepiej

mam nadzieje ze nie zatkales tych dziur seryjnych, ktore byly celowo robione, aby odprowadzaly wode... jak dasz tam styropian to moze sie pocić...

Cytat: "Tomek_"
czy jeśli z podłogi pasażera wystają łby śrub (niestety zastosowałem blachowkręty do dachu - maja gumowe podkładki i bardziej widać) to czy mogę mieć problemy z przeglądem z tego tytułu ?

Malo kto na to patrzy :) Raczej nie

podłużnica
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 28, 2009, 20:59:21 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
to co jest w podłodze to są otwory technologiczne zaklejane później matami głuszącymi.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

podłużnica
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 28, 2009, 21:31:03 pm »

Tomek_

  • Gość
styropian dałem tylko na tył - niedługo skontroluje jak wygląda, a w między czasie wymyśle coś innego na to miejsce

otwory zatkałem (te w podłodze) znaczy zapaćkałem je Bollem
pod oryginalnym "lepikiem" - mata lepikopodobna, byla woda, głownie przez te otwory