Autor Wątek: przerobienie caro na przejsciowke  (Przeczytany 2860 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przerobienie caro na przejsciowke
« dnia: Listopad 29, 2009, 23:59:15 pm »

Offline wawrzyniec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 2.0 DOHC 1998
Chcialbym zrobic z Caro przejsciowke. W gre wchodzi przelozenie wnetrza z stareszego do nowego (fotele, tapicerka, deska rozdzielcza, kierownica) oraz przerobienie przodu. Jesli chodzi o to ostatnie jakich problemow moge sie spodziewac? Czy bedzie duzo pracy spawarka?
- To jesteś fanem polsko - włosko - koreańskiej motoryzacji

przerobienie caro na przejsciowke
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 30, 2009, 00:21:06 am »

Barnii

  • Gość
Przód z caro na przejściówkę można przełożyć bez użycia spawarki :)

przerobienie caro na przejsciowke
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2009, 13:56:32 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "arkanoid"
W gre wchodzi przelozenie wnetrza z stareszego do nowego (fotele, tapicerka, deska rozdzielcza, kierownica)
Ja bym się zastanowił jeszcze raz...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

przerobienie caro na przejsciowke
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 01, 2009, 14:11:16 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Cytat: "arkanoid"
W gre wchodzi przelozenie wnetrza z stareszego do nowego (fotele, tapicerka, deska rozdzielcza, kierownica)
fotele mniej trzymają na boki, ale są bardziej wygodne do spokojniejszej jazdy (na naszych drogach) tapicerka skajowa też mi się bardziej podoba, jest praktyczniejsza i grubsza (może daje większe wyciszenie) deskę rozdzielczą wolę z Caro, a żeby przełożyć kierownicę trzeba zmieniać kolumnę - inny wieloklin.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

przerobienie caro na przejsciowke
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 01, 2009, 15:20:42 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Wieloklin to już zależy od rocznika. W 1994 jest jeszcze stary...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

przerobienie caro na przejsciowke
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 02, 2009, 22:36:51 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1245
Cytat: "Grzech#1938"
Przerobienie na akwarium wiąże się, ze zmianą tylnego pasa

Chyba przedniego...
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

przerobienie caro na przejsciowke
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 02, 2009, 22:48:11 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "OLO"
Cytat: "Grzech#1938"
Przerobienie na akwarium wiąże się, ze zmianą tylnego pasa

Chyba przedniego...


Tylnego też. Akwarium ma tył od "borka".