Jak wykręcisz lampkę, to przestanie ładować 
Pytanie jeszcze, czy tam jest wkręcona taka żarówka, jaka powinna być 8) Jest inna niż reszta.
U mnie jest standardowa 1,2W, a i tak ładowanie działa... A usterkę łatwo namierzyć za pomocą zwykłego miernika tylko trzeba to zrobić na pracującym aucie. Skoro na akumulatorze jest 14, 5 V, a lampka się dalej pali to znaczy, że jest na niej różnica napięć.
Tu jest schemat instalacji z 9-diodowym alternatorem:

Żarówka jak widać na rysunku podłączona jest między zasilanie, a regulator napięcia+diody wzbudzenia. Jeśli po którejś z jej stron będzie za niskie napięcie to się będzie świecić - czyli trzeba sprawdzić napięcia bezpośrednio na niej i wszystko będziemy mieli jasne. Miernik w łapę i mierzymy gdzie jest za niskie napięcie. :D
Mam nadzieję, że nie trzeba dodatkowych tłumaczeń?