Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silniki Fiata, Forda i inne
»
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC (Przeczytany 3931 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
dnia:
Grudzień 03, 2009, 16:24:41 pm »
waldi919
Sympatyk
Wiadomości: 244
Płeć:
Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Panowie czy przerabiał ktoś z was ten temat? Wiem że są dostępne koła do zmiany ale ja pytam czy można i o ile je zmienić w DOHC. Ja przerabiałem to w OHV i Malaczu. Zdawało to egzamin i jestem ciekaw jak to wygłąda na tym silniku. Coś kiedyś czytałem że Piotrek#389 w padlinie coś takiego czynił :lol: więc jesli można to proszę o jakieś sugestie.
Zapisane
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 03, 2009, 23:22:36 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=28&postdays=0&postorder=asc&start=90
na dole strony, osobiście polecam ruszyć tylko samym wydechem
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 04, 2009, 00:02:59 am »
waldi919
Sympatyk
Wiadomości: 244
Płeć:
Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Dzięki śliczne i o to mi chodziło :lol:
Zapisane
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 04, 2009, 22:16:30 pm »
bodzik
Gość
Elwood z archeologii masz 5
przypomniałeś mi stary temat, kawał historii ale przynajmniej dużo "treściwego" napisane.
Zapisane
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 05, 2009, 10:07:26 am »
waldi919
Sympatyk
Wiadomości: 244
Płeć:
Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Koledzy mam jeszcze takie pytanie- jak rozpoznać koła rozrządu?
Tzn wiem który wałek jaet który tylko wydaje mi sie że koła są pomylone
Zapisane
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 05, 2009, 18:26:09 pm »
pit
dawny Piotrek#389
Nowicjusz
Wiadomości: 79
to moze Ci sie przydac..
przestawianie kol cwiczylem na dwa sposoby: i na obu odkreconych i tylko na wydechowym i z tego co pamietam, to na obu kolach cos bylo czuc. ale ja na gazie tylko ganialem, wiec sam wiesz..
Zapisane
FSO Padlina '95 2.0 8V - było
Sprinter max 2.3D - był
Sprinter max 2,9TD - był
BMW E34 540 V8 - jest
Opel Combo 1.4 B+G - jako skuter :D
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #6 dnia:
Grudzień 16, 2009, 13:51:30 pm »
waldi919
Sympatyk
Wiadomości: 244
Płeć:
Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Co tak dokładnie da opóźnienie wałka wydechowego o jeden ząbek? Czy nie zmniejszy momentu w dolnym zakresie obrotów? Chodzi mi o to czy nadal będzie tak żwazo przyśpieszał z dołu jak w serii?
Zapisane
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #7 dnia:
Grudzień 16, 2009, 22:09:02 pm »
pit
dawny Piotrek#389
Nowicjusz
Wiadomości: 79
przesuwa moment w gore
Zapisane
FSO Padlina '95 2.0 8V - było
Sprinter max 2.3D - był
Sprinter max 2,9TD - był
BMW E34 540 V8 - jest
Opel Combo 1.4 B+G - jako skuter :D
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #8 dnia:
Grudzień 16, 2009, 23:49:21 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
Zaczyna ciągnąć około 300 obr wyżej ale jest zdecydowanie lepiej w zakresie srednich prędkośći obrotowych od jakiś 2700 do 4000
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #9 dnia:
Grudzień 17, 2009, 19:06:23 pm »
wrb#1974
Klubowicz
Wiadomości: 2632
Płeć:
Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
pit, rysunek jest ok (mam taki) tylko na kołach które posiadam nie ma żadnych liter- A, S. więc jak je rozpoznać? zadawałem to pytanie wielokrotnie- nie otrzymałem odpowiedzi.
Zapisane
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #10 dnia:
Grudzień 17, 2009, 21:40:49 pm »
pit
dawny Piotrek#389
Nowicjusz
Wiadomości: 79
wrb
, kola roznia sie polozeniem tej malej dziurki wzgledem polozenia walka rozrzadu, przyjrzyj sie rysunkowi to wyczaisz roznice
Zapisane
FSO Padlina '95 2.0 8V - było
Sprinter max 2.3D - był
Sprinter max 2,9TD - był
BMW E34 540 V8 - jest
Opel Combo 1.4 B+G - jako skuter :D
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #11 dnia:
Grudzień 17, 2009, 21:48:53 pm »
bodzik
Gość
zwróć uwagę na ustawienie otworów do ustawiania rozrządu względem otworów "sworzni" ustalających koła na wałkach. To jest kluczem zagadki.
Zapisane
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #12 dnia:
Grudzień 17, 2009, 22:45:59 pm »
waldi919
Sympatyk
Wiadomości: 244
Płeć:
Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Faktycznie i raczej nie można ich pomylić.
Zapisane
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #13 dnia:
Grudzień 18, 2009, 10:41:10 am »
wrb#1974
Klubowicz
Wiadomości: 2632
Płeć:
Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
czyli na kole wałka wydechowego znak (według zegara, godzina 12 na linii przechodzącej przez oś wałka i otwór na trzpień ustalający) jest na 5 minut po godzinie 12 a na kole wałka ssącego za 5 minut 12, topsze kompinuję?
Zapisane
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC
«
Odpowiedź #14 dnia:
Grudzień 18, 2009, 13:31:36 pm »
waldi919
Sympatyk
Wiadomości: 244
Płeć:
Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Dokładnie
topsze piszesz :lol:
Zapisane
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silniki Fiata, Forda i inne
»
Zmiana faz rozrządu 2.0 DOHC