Autor Wątek: Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC  (Przeczytany 3006 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
« dnia: Grudzień 06, 2009, 00:15:14 am »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Może mi ktoś powiedzieć jaka szczelina powinna być pomiędzy schodzącym się pierścieniem w cylindzrze (nie wiem czy dobrze to ująłem :P ) ale myśle że wszyscy wiedzą o co chodzi. Gdzyż nabyłem silnik i chciałem go przeglądnąć i uszczelnić przed założeniem a w środku ku mojemu ździwieniu nowe tłoki(84.6) itp... okazuje się że ktoś go remontował :lol:  włożyłem na próbę pierścień do cylindra i przerwa jaka mi się ukazała to ok 0.6 mm, wydaje mi się że to trochę dużo ale nie wiem jak to ma wyglądać w TC. Ciśnienie jak mu mierzyłem przed rozebraniem to 12,5. 8. 11,5. 12,5 Ale co do ciśnienia tak słabego na 2-gim cylindrze odpowiedzialne byłu zawory ponieważ nie trzymały, zresztą całą głowice robię od podstaw. Jakie jest waszę zdanie na temat tej szczeliny (dodam że na wszystkich pierścieniach taki były.
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2009, 01:28:11 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
skrócona instrukcja napraw do 2.0 podaje:
-dla uszczelniającego 0,30-0,45
-dla zgarniającego 0,30-0,45
-dla zgarniającego ze sprężyną wewnętrzną 0,25-0,40

więcej ci nie powiem, bo się nie znam  :P
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 06, 2009, 15:21:03 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Oki. Dzięki, to mi wystarczy :D
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2011, 18:49:47 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Czy pierścienie tlokowe z Cromy 2.0 8V sa takie same jak w 132?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 13, 2011, 23:48:17 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Tak
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.