Pierwsze to spust wody z filtra paliwa- jest to śrubka, którą się ją spuszcza. Można założyć kawałek węzyka na ten koniec, by nie lała się ropa na wąz od wody przy spuszczaniu.
obok dwa czujniki temperatuy płynu jednen normalny na wskaźnik- pdłaczasz istniejący kabelek i działa(ten czarny) obok czujnik na kontrolkę ( w okrągłych zegarach w caro jest koło wskazówki temp. taka czerwona lampka sygnalizująca przegrzany silnik-to własnie to)
te kabelki są właśnie od zaworu paliwa i jego tam widzimy- podłaczyć do plusa po stacyjce.
zobacz które to kable przy alternatorze. po kostkach sobie można wróżyć
z rozrusznika jeden bardzo gruby-wiadoma plusowa klema. dwa cienkie-elektromagnes jeden do stacyjki, drugi to przekażnika świec żarowych ( aje sygnał rozrusznik świecom, by przestały się grzać)
Aha, przy montażu zwróć szczególną uwagę na wyjście wody z silnika. celuje ono w przekładnie kierowniczą i ociera się tam. Bardzo łatwo jest się tamu wężowi przedziurawić przez to. Polecam skrócenie lekkie króćca wychodzącego, by ożna było odsunąć wąż oraz usunięcie ostrych elementów z fartucha by nie przecieło nic. Przy okazji obowiązkowo wymienić termostat, bo potem niewygodnie.