Autor Wątek: Silnik 2.0ohc  (Przeczytany 3493 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silnik 2.0ohc
« dnia: Styczeń 11, 2010, 19:01:04 pm »

Offline fanatyk

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.5LE
Witam wprawdzie nie posiadam aktualnie poloneza Tylko sierrę ale silnik ten sam co w poldofordzie więc proszę o pomoc. Mam sierrę 2.0ohc benzyna+gaz na gaźniku i mam problem z benzyną otóż gdy silnik pracuje na benzynie nieważne czy to na wolnych obrotach czy na dużych to czasami gaśnie i jak zgaśnie to na benzynie już nie chce zapalić a jak jeżdżę na gazie i po trasie chce go przełączyć na benzynie to od razu tego zrobić nie mogę gdyż po przełączeniu gaśnie nieważne czy wciskam pedał gazu czy nie. Po trasie jak chce go przełączyć to muszę najpierw go zgasić na ok.3-5minut potem odpalić na gazie i wtedy mogę dopiero przełączyć go na benzynę. Gdzie tkwi problem? Nie wiem czy to wina pompy, gaźnika czy czegoś innego. Proszę o pomoc.
Był:  Polonez 1.5SLE
Jest: Ford Sierra 2.0OHC->2.0DOHC efi
         Polonez 1.5LE
         Ford Sierra Xr4i 2.8

Silnik 2.0ohc
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2010, 21:04:45 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
pompa paliwa, przytkane dysze gaźnika ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Silnik 2.0ohc
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2010, 21:22:56 pm »

Offline fanatyk

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.5LE
dysze czyściłem ostatnio, były w porządku
Był:  Polonez 1.5SLE
Jest: Ford Sierra 2.0OHC->2.0DOHC efi
         Polonez 1.5LE
         Ford Sierra Xr4i 2.8

Silnik 2.0ohc
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 11, 2010, 21:55:57 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
to musi sie ktoś związany z fordem wypowiedzieć bo mi sie spończyły pomysły ;)
powodzenia w zwalczaniu usterki ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Silnik 2.0ohc
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 11, 2010, 22:14:40 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
A sprawdzałeś elektrozawór odcinający pb  podczas jazdy na lpg?
One czasem "świrują"...
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Silnik 2.0ohc
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 11, 2010, 23:05:28 pm »

Offline mirekpsary

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jo jest Jo!
    • PoldoFord 2.0 '91 - Tayniak
    • http://www.bruk-miko.psary.net.pl
Ty to chyba masz coś popieprzone na zasilaniu paliwem i gazem,być może Go zalewa,Mój jeździ na samej benie,ale czasem jakby sie zalewał,choć teraz to już jakby paliwa nie dostawał,ale silnik już chyba 3 lub 4 setkę leci.
''W życiu piękne są tylko chwile"

tel.603476262

www.bruk-miko.psary.net.pl

Silnik 2.0ohc
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 12, 2010, 16:40:12 pm »

Offline fanatyk

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.5LE
Elektrozawory benzyny i gazu są ok. gaz silnika nie zalewa. Gaźnik odpada bo dysze jakiś tydzień temu czyściłem. Jedyne co mi przechodzi teraz do głowy to pompa paliwa lub regulator ciśnienia paliwa.

[ Dodano: 12 Sty 2010 16:41 ]
ps. mała poprawka: nie gaz tylko benzyna go nie zalewa.

[ Dodano: 13 Sty 2010 21:27 ]
Chce wymienić pompę paliwa ale chce przejść z mechanicznej na elektryczną w ogłoszeniu od pompy elektrycznej na allegro pisze że pompa może być założona do silnika gaźnikowego z powrotem paliwa w gaźniku a ja mam powrót w regulatorze ciśnienia paliwa(tak to urządzenie nazwali w warsztacie) więc związku z tym czy mogę normalnie taką pompę elektryczną podpiąć czy muszę jeszcze coś przerobić. Pompa elektryczna o której myślałem daje ciśnienie paliwa 0,24 bara. Oto zdjęcie tego całego regulatora, jest zaznaczone gdzie jakie przewody są podłączone: www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72655adeed8780b6.html
Proszę o poradę.
Był:  Polonez 1.5SLE
Jest: Ford Sierra 2.0OHC->2.0DOHC efi
         Polonez 1.5LE
         Ford Sierra Xr4i 2.8