jezeli w jakiś sposób zrobisz koronkę na półosi od przeciwnej strony jak się przykręca tarcze i koło to tam sie czujnik zmieści(przy tarczowych) (trzeba zbić łożyska )
dorobienie jej razem z półosią będzie pewnie szybsze i skuteczniejsze. jednak nieopłącalne
dodatkowo komplikuje to że musiałaby być przykręcona żabkami do boku (co wyklucza praktycznie zastosowanie gotowych pierscieni które(te co widziałem) mają ząbki do góry. można jedynie dorobić pierscien przykręcany do srub trzymajacych tarczę i czujnik przykręcony do srub pochwy mostu to jest to jakieś rozwiazanie.
co do opisu tematu-to nie forum golfa i technologie tam zawarte nie musza być jasne i przyswajalne dla użytkowników.
[ Dodano: 2010-01-12, 14:43 ]no i nie był bym sobą:
a po kiego wafla to robić
most ze szperą nie łatwiej zaadoptować
volvo miało. w bude weszło tematów na forum sporo.
gdyby jeszcze most poloneza był cichy i wytrzymały można było by się w to bawić. jednak "męczenie" go dodatkowo hamulcami odbić się może na jego trwałości dośc drastycznie.
pamietaj ze na zakrętach koła kręcą sie z róznymi prędkościami. a taki golf ma dodatkowo do dyspozycji czujniki na komplecie kół a nie tylko 2 na napędzanej osi