Właśnie pisałem ze chciałem to zmienic i nie ma sie martwic po co. Ale jak juz tak chce pan oprawca uszczelek wiedziec, to po to ze bede miał wałki które przy takiej predkosci obrotowej dają maksymalna moc.Sa to wałki do seryjnych silników z hydraulicznymi popychaczami bez modyfikacji. Miałem juz kiedys silnik co sie krecił do 7000obr/min,teraz mam taki co do 6800obr/min.Moze to kwestia wyskalowania obrotomierza zwykłego poldka i plusa?Bo sa inne zegary w plusie. Na postoju tez mi sie wkrecał powyzej skali (powyzej 8000obr/min) ,ale nie radze tego robic bo juz wkreciłem jeden silnik na gazie ssacym bez odcinki mieląc kołami w deszczu na 1 i 2 biegu powyzej skali i za 3 cim razem zaczał mi stukac zaje. ..cie głosno zawór i tak mu juz zostało, po czym wysłałem go na złom,nie miał juz seryjnych osiagów :D
Da sie odpiąć jakąś kostke zeby mu zniknęło odcięcie?Tak w niektórych autach sie robi