Autor Wątek: Strzały - co może być przyczyną?  (Przeczytany 1734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Strzały - co może być przyczyną?
« dnia: Styczeń 20, 2010, 18:50:12 pm »

jurek12345

  • Gość
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce  mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze? A może znacie jakiś dobry warsztat w Szczecinie?

Re: Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2010, 18:51:46 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "jurek12345"
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce  mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze?


Rozumiem, że jest tam już II generacja instalacji lpg. Czy nie ma problemów z ubogą mieszanką?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Re: Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2010, 18:56:44 pm »

jurek12345

  • Gość
Cytat: "jimo#1921"
Cytat: "jurek12345"
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce  mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze?


Rozumiem, że jest tam już II generacja instalacji lpg. Czy nie ma problemów z ubogą mieszanką?


Prawdę mówiąc nie wiem :-(, instalacja to Lovato, zakładana w 2002 roku, ale nie wiem jakiej generacji, popatrzę w papierach, bo prawdę mówiąc nie za bardzo sie znam. A odnośnie mieszanki, jak był dwa razy u diagnosty, to chyba tam sie znają na dobraniu odpowiedniej mieszanki (ale mogę się mylić) i mm nadzieję  że to ustawiali.

Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:28:25 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
W zasadzie jest już najmniej - kilka pokrewnych tematów. Ogólnie wszystko rozbija się o układ WN, oraz regulację parownika/instalacji. Polecam poszukać w archiwum tego działu.
Przykładowy temat.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19814&highlight=strzela
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 21, 2010, 14:00:47 pm »

Offline oprawca_1978

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 575
Sprawdź, czy masz sprawny układ przewietrzania silnika, tzn. czy odma jest drożna, a na zagrzanym i pracującym silniku po wyjęciu bagnetu oleju, w komorze korbowej jest lekkie podciśnienie (cienką suchą nitką sprawdź, czy dymem z papierosa, tudzież płomieniem zapalniczki) - musi lekko ssać przez rurkę miarki. Oczywiście przy tym korek oleju ma być nie zdjęty.
Acha - powiedz też, gdzie masz wstawiony mikser od gazowni i jak on jest ulokowany względem wężyka nadmiarowego odmy.
Jak Kuba Bogu - tak Bóg Kubańczykom!

Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 25, 2010, 20:28:17 pm »

konradb

  • Gość
u mnie strzelalo gdy odma spadla lub za drugim razem jak silnik zamokl

Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 26, 2010, 16:02:20 pm »

pianek89

  • Gość
Moj kumpel ostatnio mial takie same objawy w swoim Atu, tez Gsi i u niego to byla wina cewki.

Strzały - co może być przyczyną?
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 15, 2010, 21:36:44 pm »

bartezxg

  • Gość
Proponuję zmniejszenie przerwy na świecy do 0,6 ja u siebie tak zrobiłem i problemy się skończyły .