Autor Wątek: problem z tłokami  (Przeczytany 2939 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z tłokami
« dnia: Styczeń 20, 2010, 18:58:13 pm »

kazwd

  • Gość
Witam  :oops:
Robię remont silnika i szlifierz kazał kupić tłoki na II szlif bo na bank wychodzi . Zamówiłem tłoki - przyszły i tak sobie je oglądam ładne błyszczące a tu  :?:  oznaczenia prawie takie same co na starym L004 i do cylindra sam tłok wchodzi bez problemu co jest grane czyżby zakład puścił auto z II szlifem czy to oznaczenie to nominał [ chwilowo nie mam książki i nie mogę sprawdzić :cry:

problem z tłokami
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:25:06 pm »

Offline miki1305

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro - 1.6 td
Najlepiej zmierz tłok.
Caro+ 1.6 gli 97r
Caro 1.6TD 94r
2x 126p 98r 99r
Audi A4 1.9 TDI 96r.
Skoda felicia 1.3Mpi 99r.

problem z tłokami
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:25:29 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
a jest napis STD na tych nowych :?: Jesli nie to napewno nie sa to nominaly. L004 to oznacza calkiem co innego panie kolego

[ Dodano: Sro 20 Sty, 2010 ]
a jak luzno wchodzi ten tlok :?: zbyt scisly to on nie moze byc bo po rozgrzaniu stanie Ci silnik i dupa :P luz powinien wynosic max 1mm jak dobrze pamietam

[ Dodano: Sro 20 Sty, 2010 ]
oj sorry pomylka. max luz tloka w cylindrze to 0.1mm a nie 1mm. Przepraszam
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

problem z tłokami
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:34:49 pm »

kazwd

  • Gość
witam
napis jest na nowych std a jeśli chodzi o mierzenie to suwmiarkę mam zwykłą i na niej wychodzi że są ta :oops: kie same

problem z tłokami
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:53:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
czyli ktos sprzedal Ci tloki nominalne. w miejscu STD powinien byc inny napis. jaki dokladnie nie powiem Ci ale napewno cos zwiazanego z drugim szlifem. moga to byc dwie pionowe kreski albo cyfra 2.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

problem z tłokami
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:53:44 pm »

kazwd

  • Gość
różnią się tylko tym że nowy u dołu ma cyfrę 41 a stary 43  selekcja ta sama

problem z tłokami
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:57:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
co ci po selekcji ktorej roznica to 0.03mm. Tobie brakuje ok 1mm do luzu montazowego. to jest 1.6 czy 1.5  :?:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

problem z tłokami
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:03:36 pm »

kazwd

  • Gość
sprawa się wyjaśniła  :twisted:
Gość się pomylił i selekcję wziął za oznaczenie szlifów a tak w ogóle to skąd wziąść tłoki na II szlif bo na allegro brak :?:

problem z tłokami
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:10:27 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
kazwd,  szukaj po sklepach.sa 3 rodzaje nadwymiarow. Wymiar nominalny zaczyna sie od 76.92 w selekcji A i konczy sie na 77.55 selekcji C. W przypadku silnika 1.6 srednica bedzie jak dobrze pamietam 79.62-80.55 (min. wymiar selekcja A max wymiar selekcja C) Luz montazowy tlok cylinder 0.07...0.09
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

problem z tłokami
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:10:57 pm »

kazwd

  • Gość
1600 mpi rok 2000 190000 przejechane padł wałek roz .Kupiłem nowy i twardość ma około 10 Hrc większą od starego[ 35] . Cylindry mają dość spore rysy a więc skoro wszystko rozebrane to trzeba zrobić szlif [ wału też  ] jak wałek rozrządu dobry to można chyba zainwestować