Autor Wątek: Poloneza COUPE by Sova  (Przeczytany 197938 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #240 dnia: Sierpień 20, 2010, 00:12:40 am »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
kit+goła blacha = zły pomysł.
LOW & SLOW

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #241 dnia: Sierpień 20, 2010, 08:21:27 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ja naszczęście miałem trochę małych ścisków i do wymiany progu nadały się idealnie. A o przyłbicy myślałem ale jak narazie używam tego co było w zestawie z migomatem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #242 dnia: Sierpień 20, 2010, 09:26:07 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
slysząłem że te tanie automatyczne przyłbice z chin średnio działają i ochrona oczu jest iluzoryczna...

El-Portero, widzę że też nie próżnujesz, mam nadzieję że za rok w czerniewicach staniemy obok siebie :-)

natomiast fakt,często brakuje osobyżeby przytrzymała czy podała młotek ze stołu i czas sie traci żeby sie wygramolić z auta które leży mi na boku.
No, to ponarzekali, trza teraz ścisnąć dupe i do roboty sie brać :-)

jest szanasa na powrót na koła w tą sobotę i rzeźbę poszycia

widział ktoś gdzieś dostępne nadkola metalowe tylne zewnętrzne czyli te co się z błotnikiem stykają na rancie?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #243 dnia: Sierpień 20, 2010, 11:14:59 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Wracając do przyłbicy, to kupiłem najzwyklejszą za 40 zł i sprawność oraz wygoda spawania się poprawiła :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #244 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:39:13 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
w sumie to racja tez będe musiał później pod poszerzenia odciąć te ranty
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #245 dnia: Sierpień 20, 2010, 15:09:14 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
I ja będe miał problem z wnętrzem błotników jak zdecyduję się w końcu na te deltalooki...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #246 dnia: Sierpień 25, 2010, 09:38:46 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
a ja chyba znalazłem firmę która w miarę w normalnych kosztach dorobi szyby do coupe :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #247 dnia: Sierpień 25, 2010, 10:36:35 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1229
Albo sie okaże że takimi szybami zastawiali kurnik, a teraz skasują cię na pincet ;)
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #248 dnia: Sierpień 25, 2010, 15:11:31 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ni ni, robią pod wymiar, u mni szyby fabryczne od coupe raczej by nie weszły
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpień 25, 2010, 21:28:32 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Sova a powiedź mi nie myślałeś żeby wstawić okrągłe lampy soczewkowe e30?

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #250 dnia: Sierpień 26, 2010, 08:41:59 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Gandziorz"
Sova a powiedź mi nie myślałeś żeby wstawić okrągłe lampy soczewkowe e30?
Ja myślałem. Nawet bardzo dawno temu był zestaw gotowy przerobiony pod FSO ale że byłem bidny robol to nie mogłem sobie na nie pozwolić. teraz co raz patrzę co się dzieje na aledrogo ale jakoś czasu brak aby się za to w końcu zabrać.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpień 26, 2010, 11:29:27 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Barnii"
Fisher miał taką soczewkę
A nie jakieś zenony??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpień 29, 2010, 10:03:14 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
spód wygląda tak:

a teraz auto już na kołach, wczoraj praktycznie zakończyłe etap pt. progi



El-portero, możesz pokazać jakieś fotki łączenia dachu ze słupkiem, jak to wykończyłes od zewnątrz
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpień 29, 2010, 12:23:08 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
sova, a tak z ciekawości spytam czy nie myślałeś żeby pozbyć się tych "rynienek" przy dachu???
Chodzi mi o to aby je obciąć i zespawać na równi tak jak to jest w nowych autach???
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #254 dnia: Sierpień 29, 2010, 12:25:38 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
to sie bedzie lało po drzwiach, i moze do srodka przeciekac

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpień 29, 2010, 13:37:20 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "Ukash"
sova, a tak z ciekawości spytam czy nie myślałeś żeby pozbyć się tych "rynienek" przy dachu???
Chodzi mi o to aby je obciąć i zespawać na równi tak jak to jest w nowych autach???

Przede wszystkim to tam są łączenia blach, poza tym rynienki to fajny patent.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #256 dnia: Sierpień 30, 2010, 10:23:57 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
absolutnie żadnego wywalania rynienek

a zanlazłem taki swój stary ppost szukając jednego zdjęcia:
Cytuj (zaznaczone)
nie będzie to coupe z dziurami w podłodze, teraz praktycznie wstrzymuje temat przeróbki a biorę się za remont tej cholernrj podłogi, pogadamy za jakais czas ;-)


więc oficjalnei zaklończyłem reanimację podłogi i progów i wróciłem do kontynuacji konwersji coupe
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #257 dnia: Sierpień 30, 2010, 11:18:45 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No to czekamy z niecierpliwością na postępy prac.

A wracając do szyby:
http://www.ziomal.itl.pl/galeria/gal_e36_01/BMW_3series_E36.jpg
BMW Coupe. Koniec szyby pasowałby całkiem przyzwoicie niestety przy drzwiach jest inne pochylenie. jakoś nie trafiło mi w oko żadne auto z tak zakończoną szybą i z prawie pionowym początkiem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #258 dnia: Sierpień 31, 2010, 16:21:10 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6658
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Bocian_s#313"
No to czekamy z niecierpliwością na postępy prac.

A wracając do szyby:
http://www.ziomal.itl.pl/galeria/gal_e36_01/BMW_3series_E36.jpg
BMW Coupe. Koniec szyby pasowałby całkiem przyzwoicie niestety przy drzwiach jest inne pochylenie. jakoś nie trafiło mi w oko żadne auto z tak zakończoną szybą i z prawie pionowym początkiem.


Czemu wszyscy się upierają żeby zrobić z tego auta drut-looka.

El-Portero, jedynym plusem wklęsłej podłogi jest więcej miejsca na nogi. Zapewne zauważyłeś że wykładzina jest od spodu nieprzemakalna. Maty wygłuszające są z takiego materiału że pięknie chłoną wodę i nie chcę schnąć, a woda się dostawała przez otwory technologiczne w podłodze. U mnie to wywołało w środku korozję podłogi w miejscach w których na zewnątrz jest zdrowa (pomimo że ta podłoga jest od środka pokryta jakąś masą bitumiczną) więc otwory zatkałem poxiliną ,a z wygłuszeń przednich które były we wczesnej fazie biodegradacji w ogóle zrezygnowałem.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #259 dnia: Sierpień 31, 2010, 16:31:17 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
El-portero, ja bym sobie dorabianie przetłoczeń darował, zbędny trud , i tak ścieknie i tak ścieknie, poztym ja mam teraz pomalowane właśnie chlorokauczukiem, potem zrobię jeszcze ze dwie warstwy zeby był grubo, ale powierzchnia jest bardzo gładka i nic  sie nie przylepi. takiego właśnie efektu chciałem

no i prosze jeszcze raz o fotki łaczenia słupka z dachem  od środka i od zewnątrz :)
pozdrr
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360