Autor Wątek: Poloneza COUPE by Sova  (Przeczytany 197937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwiec 28, 2010, 23:22:08 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
raczej ten cieńszy, czyli 2 lub 3mm, cene mi gość podał 70zł/mkw
tymczasem
pare fot:
podłoga na dzień dzusuejszy jest taka:


i wytoczonyw celu montazu amorów co też dziś zrobiłem:


widoczny nowy model groka "wooden line"
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwiec 28, 2010, 23:23:08 pm »

e1mo

  • Gość
a czy ten grok dobrze trzyma na boki :?:

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwiec 28, 2010, 23:58:59 pm »

Michau

  • Gość
No i jak z podparciem pleców?  :mrgreen:

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwiec 29, 2010, 00:04:53 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "sova"
widoczny nowy model groka "wooden line"

to już było :P http://www.youtube.com/watch?v=JRWQJsmd0N4
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwiec 29, 2010, 08:47:04 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
no było było, wszak produkcja seryjna.
trzymanie na boki rewelacja ale mocowanie do podłogi jakieś niestabilne, musze poprawić

a na powaznie, to niestety jasne jest że na czerniewice coupe sie nie uda, za długo mnie zeszło z p[odwoziem, a to jeszcze nie koniec...
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwiec 29, 2010, 11:42:09 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ale mamy nadzieję że zaszczycisz nas swoją obecnością.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwiec 29, 2010, 16:36:49 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
oczywiście, w niedzielę jestem o czym pisze o  bardzo dawna :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #227 dnia: Lipiec 02, 2010, 13:33:03 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A co powiecie na taką szybę:
http://www.resmoto.com/a_car/hyundai/opisy/pony/pony_uzyw/hyundai_pony_02.jpg
hyundai Pony 3d. jest dość nachylona i zaokrąglona nieznacznie na końcu tylko pewnie by wymagała szerszego slupka środkowego...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #228 dnia: Lipiec 02, 2010, 23:03:56 pm »

Offline kobza14

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 50
Rodzice mają takie autko więc pomierzę i zobaczymy czy bedzie pasować:) a nadodatek będą uchylane:)

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #229 dnia: Lipiec 06, 2010, 00:06:16 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Uploaded with ImageShack.us


rzeźba z bliska wygląda tak
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #230 dnia: Lipiec 06, 2010, 00:07:58 am »

e1mo

  • Gość
myślę, że na następne Czerniewice kupeta bedzie gotowa :)

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #231 dnia: Lipiec 07, 2010, 12:22:26 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #232 dnia: Lipiec 07, 2010, 12:31:26 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
FaZi, było ! Auto kolegi air, film przytaczany już z 2 razy  :P
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #233 dnia: Lipiec 25, 2010, 15:22:02 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
up
trochę się wczoraj naspawałem, rano reanimacja wectry kumpla popołudniu coupe c.d
i tak:
poszycia gotowe do połowy



podłoga dokończona, nawet mi spawy zaczęły wychodzić łądne nie wymagające szlifowania :-)



a poldas w tym czasie się wyleguje na lewym boku :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #234 dnia: Sierpień 18, 2010, 21:32:53 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odświeżam kotleta. Jak postępy w pracach.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #235 dnia: Sierpień 19, 2010, 11:04:37 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
wczoraj kończyłem próg prawy zewnętrzny, teraz dumam jak to skutecznie od środka zabezpieczyć, żeby do każdego spawu reaktywny dotarł (wiadomo że temp. wypaliła lakier miejscowo)
do tego łatam tylne nadkole, reanimuje podłuznice i mocowania drążków reakcyjnych. spawy na podłodze zabezpieczyłem pasta na spawy, na dniach chcę cały spód pomalowac i postawić auto na koła i zakładać poszycia prawej strony

roboty jest naprawdę duuużo więcej niż na początku sądziłem, ale nie poddaję sie :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #236 dnia: Sierpień 19, 2010, 11:12:12 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "sova"
ale nie poddaję sie  
I tak trzymać  :D .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #237 dnia: Sierpień 19, 2010, 15:46:13 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Bartek, już nie popuszczę nie ma bata, ale ogrom pracy mnie poprostu przytłacza i czasochłonność.
a plan jest taki żeby to w miarę szybko ukończyć, chlasnąć podkładem  i bez składania wnętrza (poza niezbędnymi elementami) pokatowac auto jakiś czas że by to co ma pęknąć od naprężeń pękło (bo napewno coś pęknie :-)  )  i wtedy na zimę demontaz całego zawieszenia przó i tył, piaskowanie spodu, podłuznic, komory silnika, tylnej części i poprawa spawów, zabezpieczenie podwozia i dopiero składanie całego auta włącznie z wnętrzem

ale czasem przydała by się pomoc, bo czas mega szybko ucieka jak docinasz blaszki, dopasowujesz blaszki, szlifujesz blaszki, wspawujesz blaszki, szlifujesz spawy, malujesz, zabezpieczas, no pierdolca można dostać, i to na włąsne zyczenie  :mrgreen:
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #238 dnia: Sierpień 19, 2010, 23:36:34 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
kilka fotosów
ciut ciut do przodu-próg do pomalowania


rzut oka do środka
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #239 dnia: Sierpień 19, 2010, 23:41:10 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
AAA Witam...

Jakoś to się robi pomału jak każde rzemiosło :D
Ja też myślałem że dam radę w pół roku skończyć to nadwozie 3D ale wiadomo trzeba było pogodzić pracę, naukę z hobby... Wszystko przez moje częste wyjazdy..ale cóż pomału i do przodu :P To racja że przydałaby się kolejna para rąk do pracy... ja też robię wszystko sam i od marca w tym dłubie a robię wszystko od A do Z włącznie z wnętrzem i swapem silnika 2.8i

Czasem jak siedzę w mojej dziupli i rzeźbię polda to nie raz mnie ku***ca bierze jak nie ma kto podać młotek, pomóc wymierzyć albo docisnąć/przytrzymać spawany element (zawsze mówię o zaciskach stolarskich i przyłbicy automatycznej ale i tak zostaje przy obecnej metodzie) w sumie daje rade

W sumie miałem jednego murzyna na 1 dzień co miał mi szlifować nadwozie i spawy to kawał bydła z ulicy trzeba było w niego lać :P [2 browary/godzinę] jak postawiłem 0,5 czystej do obiadu to chciał zrobić tego poloneza w 1 dzień :D w rezultacie zamienił się w robota i spalił maszynę [jeszcze nigdy nie widziałem żeby obudowa bosha stopiła się komuś w rękach. Wyobraźcie sobie to... chmura dymu i smród ]  i tyle z tego było :P:P

Dlatego robię sam i wk***ia mnie czasami jak przychodzą ziomki/"specjaliści" komentować  i pytać "a kiedy skończysz " Niektórzy takie projekty robią przez 3 lata i robią to pomału i dobrze [bo dokładnie]. Tylko ekipa z programu tv uporałaby się z tym w tydzień (ale to nie monster garage ani american hot rod itd :P:P:P trzeba robić samemu. " Bo to tylko mamy za darmo co zrobimy sami" :P

 
Zapakować sam silnik to pestka w porównaniu do przygotowania całej 30-letniej budy wraz z przemianą z 5D w 3D, wspawania nowych grodzi podłogowych, wzmocnień podłużnic, wymiany tylnego kosza bagażnika, wymiany progów wew. i zew. wymiana podszybia met. Zrekonstruowanie pewnych elementów blacharskich które dawno temu zabrała ruda. Dodatkowo wykonanie metalowych poszerzeń błotników (wspawanie reperaturek błotników od jetty) A to co mnie dopiero czeka czyli wykończeniówka łłłłojej :D ŚRODEK - Wykonanie nowych paneli w miejsce byłych tylnych drzwi, panele boczków w bagażniku, przeróbka podsufitówki. Przeróbka pulpitu... sterta przewodów plastiki, gumy i inne pie*doły

Obecnie jestem na etapie zaszpachlowania spawów na łączeniach...myślałem, że szpachlowanie to pójdzie mi z górki.... myliłem się.. :D  kieruje się tym aby było jak najmniej szpachli więc na 2 strony wyłożyłem wiadro czyli 4,5 KG z tego chyba 4KG zeszlifowałem( w środku także szpachlowałem łączenia). Dodatkowo miałem problem z prawej strony bo poszycie tylnych drzwi które kupiłem i potem wspawałem miało prawie zaokrąglona górną krawędź (przy szybie) a tam są 3 kąty więc zacząłem je klepać tak aby zgadzało się  z tymi na drzwiach przednich.... 100.000 poprawek, wyprowadzeń po całości i się udało jest "dobrze" ale według mnie w dalszym ciągu nie jest idealnie a ma być perfect :D:D:D


POZDROWIENIA DLA SOVY I KIBICÓW JEGO PROJEKTU!!!



Chorrrerrra ale się rozpisałem :P:P (chyba wystąpie z wnioskiem do kierownika o uznanie tego postu jako 6 postów :D )
Moje foto niektóre jeszcze ciepłe :P











[ Dodano: 19 Sie 2010 23:45 ]
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/6ZvlANir2uj/31
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/asxCB0x75Zl/30
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/8CEMprOg9dZ/29
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/59KoYVDUwZN/27
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/5MairtzHo6X/26
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/8Zp6oZeVCRx/25
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/21VY17gkdgP/24
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/7OsdgD3vMa3/23
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/7FUDXx6OqvJ/22a
http://el-portero.wrzuta.pl/obraz/9OjbifD1jBZ/22
 coś nie chciało się przesłać znowu :D
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER