Autor Wątek: Poloneza COUPE by Sova  (Przeczytany 185907 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 03, 2010, 08:10:46 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 03, 2010, 10:49:33 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
bardziej szukam reperaturek boków właśnei do tego modelu trucka
szyby mam
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 26, 2010, 13:45:18 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE


Średnio mi się podobają... :roll: Chociaż... Bo ja wiem... Może trzeba dłużej na nie popatrzeć...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 26, 2010, 17:39:34 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Ładny bedzie :) Taki nietypowy. Z ta kratką od Borewicza z tyłu jest kosmos!

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 26, 2010, 17:48:27 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
Fajne fajne ale przod i tyl od borka przeszczepic by sie przydalo
328i

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 26, 2010, 18:00:05 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "mbr2003"
Fajne fajne ale przod i tyl od borka przeszczepic by sie przydalo

Cytat: "mbr2003"
bedzie to coprawda CARO coupe

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 26, 2010, 23:48:45 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Dlaczego nikt nie chce przerabiać atu na coupe. Efekt powinien być jeszcze bardziej wyczesany.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 27, 2010, 00:05:30 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 27, 2010, 09:28:44 am »

mbr2003

  • Gość
Poczatkowo był projekt borewicza, przez jakis czas chodzilo mi atu po głowie... Są gusta i podobno o nich się nie dyskutuje... Ja największy sentyment mam do garbatej Carówki: pierwsza fura, pierwszy mandat, pierwsze latanie bokiem itd.
Jeżeli widać zdjęcia to zapodaje virtuale zarówno borewicza jak i atu
Pozdrawiam
P.S. według mnie borek coupe z tą kratką w moim wykonaniu wyglada lepiej niż orginał z FSO...
VIRTUALE SĄ ROBIONE Z DUŻĄ DOKŁADNOŚCIĄ I EFEKT KOŃCOWY ODPOWIADA WYMIAROM ORGINAŁU JAK I POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW...



NO I ATU DLA KOLEGI:

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 27, 2010, 13:52:34 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Sova, ten garaz blaszany sam budowales czy kupiles gotowy? ile kosztowal i jakie ma wymiary, bo widze ze miejsca jest troche na boki.
to ja, byly Marcin#839

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 27, 2010, 14:50:39 pm »

Grejfrut

  • Gość
Cytat: "mbr2003"
Poczatkowo był projekt borewicza, przez jakis czas chodzilo mi atu po głowie... Są gusta i podobno o nich się nie dyskutuje... Ja największy sentyment mam do garbatej Carówki: pierwsza fura, pierwszy mandat, pierwsze latanie bokiem itd.
Jeżeli widać zdjęcia to zapodaje virtuale zarówno borewicza jak i atu
Pozdrawiam
P.S. według mnie borek coupe z tą kratką w moim wykonaniu wyglada lepiej niż orginał z FSO...
VIRTUALE SĄ ROBIONE Z DUŻĄ DOKŁADNOŚCIĄ I EFEKT KOŃCOWY ODPOWIADA WYMIAROM ORGINAŁU JAK I POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
NO I ATU DLA KOLEGI:
Obrazek


o kolego :) jak bym tylko widział fotki to bych chwalił :)
a tak to tylko podzielam gust tego caro w podpisie :)

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 28, 2010, 09:33:21 am »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
mbr2003, a takie pytanie jeszcze. Jak masz Caro to masz te tylne szybki trojkatne. Jak je "usuniesz"? Zaspawasz? I tą kratke na to? Tak sie wlasnie zastanawiam...

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 28, 2010, 11:05:09 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Podobnie jak w vt tego bordowego Atu - tylna szybka trójkątna zastąpiona czarną kratką z borka... Konstrukcyjnie tylna szybka w caro i atu wydaje się być taka sama, a ta czarna kratka wygląda rewelacyjnie.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 28, 2010, 12:23:49 pm »

mbr2003

  • Gość
Co do czarnej kratki temat wydaje mi się banalnie prosty w porównaniu z resztą prac... Bierzemy błotnik z borka który ma wytłoczenie pod tą czarną kratke a reszta oprucz przetłoczenia na listwe i wcięcia na tyne lampy jest identyczne jak w Caro, myślę o obcięciu całej góry błotnika tylnego od Caro (na wysokości przetłoczenia bocznego tuż nad klamkami) i zastąpienia go górną częścią błotnika od Borewicza...
P.S. Przepraszam za to zamieszanie ze zdjęciami, nie umiem tego wklejać mam wpisać sam kod zpod obrazka z wrzuty czy wklejać go za pomocą guzika IMG jak pisze wiadomość na forum...

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 28, 2010, 12:48:00 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Polonez Coupe to też nie "typowe" Coupe biorąc pod uwagę tylko kształt nadwozia więc nie ma się co czepiać, to tylko nazwa modelu. Te VT Caro z czarną nakładką z Borka wyglądają całkiem, całkiem, a kwestia "a czemu nie ma przodu z Borka?" - jak dla mnie wersja ala Caro będzie lepsza - nikt nie powie - "ale kundel i podróba Coupe albo 3D"  :P
powodzenia, zapału i KASY przy pracach, Sova daje radę, reszta narazie bawi się programami graficznymi - oby na tym się nie skończyło 8)
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 28, 2010, 12:48:17 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Marcin, blaszaka kupiłem, standard był 3x5metra za 1600zł  ja zamówiłem 3,5x6m wyszło 1800
ale mogłem wziąć 4x6 już bylby całkiem komfort

a ATU coupe, czadowe by to było! napewno kiedyś ktos zrobi:-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 28, 2010, 13:10:07 pm »

mbr2003

  • Gość
Jeżeli tym razem widać obrazki to tak sobie wyobrazam rozwiazanie problemu plastikowej kratki, przy Caro banał przecinamy błotnik borka i Caro w tym samym miejscu i łaćzymy w konfiguracji góra od borka dół od caro. Z atu więcej roboty bo trzeba wyciąć fragment z szybą i wywalić a zastąpić go identycznym fragmentem z Borka...
http://mbr2003.wrzuta.pl/obraz/8894Jg8ps2F/935160678atu
http://mbr2003.wrzuta.pl/obraz/7zDZcVfi0dD/dsc03231vxxxx

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 04, 2010, 23:55:02 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
zaczyba wyglądać jak coupe :-)


ale gdzie nie tkne tam rudaaaa
jak kiedyś będzie więcej kasy to rozbiore parcha do zera i zawioze do wyrawienia i ocynowania w kadzi:-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 05, 2010, 08:46:57 am »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
Cytuj (zaznaczone)
jak kiedyś będzie więcej kasy to rozbiore parcha do zera i zawioze do wyrawienia i ocynowania w kadzi:-)


a ile taki ocynkowanie o ile jest to mozliwe ?

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 05, 2010, 12:43:01 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "marcin88"
o ile jest to mozliwe ?
jest możliwe, tylko cholernie drooooogie :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja