Autor Wątek: Wnetrze Poloneza  (Przeczytany 65450 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 06, 2010, 20:40:32 pm »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Moze troche OT ale widzieliscie to?: http://kriz.blox.pl/resource/polonez.gif :D
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 07, 2010, 18:18:30 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Cytat: "fafik"
Moze troche OT ale widzieliscie to?: http://kriz.blox.pl/resource/polonez.gif :D

Zdjęcie chyba z zeszłorocznego prima aprilisu na Onecie.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 08, 2010, 19:09:14 pm »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Jakby dalej produkowali poloneza moze by tak wygladal w srodku... :)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 05, 2010, 13:07:15 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Wracając do tematu to mam tu fotkę jak można dołożyć konsolę od Plusa nie podnosząc deski w Caro:


Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 05, 2010, 13:34:23 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A nawiew też z plusa??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 05, 2010, 13:42:38 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Według mnie jedyny słuszny kolor we wnętrzu poldka to czarny.
Moje wnętrze wygląda tak:

Po pierwsze skajowe czarne lub grokowe boczki na drzwi



Po drugie poprawa oświetlenia nad tylną kanapą



Dodatkowo poprawa oświetlenia dla kierowcy, kiedy chciałem cokolwiek np znaleźć na podłodze po ciemku było cieżko



Zmiana wzrok-męczących w nocy przy dlugiej jeździe czerwonych zegarów na "białe"
czyli lekko kremowe.



Kolejny krok to wywalenie tego kryzysowego klaksonu z wytłaczanym napisem FSO albo jeszcze gorszego z DEŁU z plusa na normalny



Kolejny krok to czarny materiał na nadkola który optycznie poszerza tylną kanapę
I wydaje się że z tyłu jest więcej miejsca niż w rzeczywistości




Docelowo chciałbym obić moje fotele w następujący sposób:
- wszystkie czarne elementy obić skają
- wszystkie kolorowe elementy zastąpić czarnym welurem, ewentualnie szyte czerwonymi nićmi dla "smaczku"

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 05, 2010, 14:24:15 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
sposób na zmianę kolorowej tapicerki w czarny welur


Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 05, 2010, 23:48:05 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Mariusz#1926, to tkanina welurowa samoprzylepna?
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 06, 2010, 14:14:41 pm »

RaVkrk

  • Gość
A da sie zrobić we wnętrzu wskaźnik do LPG? Bo troche drażniące jest patrzenie do bagażnika.

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 06, 2010, 14:25:31 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "Bocian_s#313"
A nawiew też z plusa??

Nie mam niestety pojęcia, bo fotkę upolowałem gdzieś w necie, niemniej skoro jest stara deska to może tam jest nagrzewnica z Trucka ta nowoczesna mieszcząca się za konsolą?

[ Dodano: 06 Maj 2010 14:27 ]
Cytat: "RaVkrk"
A da sie zrobić we wnętrzu wskaźnik do LPG? Bo troche drażniące jest patrzenie do bagażnika.

W sumie to by się dało zrobić i nie bardzo wiem czemu nikt tego do tej pory nie zrobił. Przychodzi mi do głowy przynajmniej parę rozwiązań. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 06, 2010, 14:52:39 pm »

RaVkrk

  • Gość
Można wiedzieć jakich?

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 06, 2010, 21:01:57 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
tez bym chetnie załozyl sobie wskaznik lpg wewnątrz.. napewno si eda bo przecierz montuja czasem "seryjnie" takie wskazniki diodowe. aczkolwiek wolałbym wsazowkowy z poswietleniem i tarczą taka jak mamw reszcie zegarow.  wiec si ezastanawiam jaki z czego i jak zegar mozn aby podpiac.? jakis wskaznik paliwa z czegos.?
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 06, 2010, 21:17:19 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Myślałem o albo sprzężeniu z osią wskazówki na butli zwyczajnego potencjometru, albo dodania szeregu czujników współpracujących z samą wskazówką. Sygnał wędrował by przez elektronikę na dowolny wskaźnik typu "poziom paliwa". :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 06, 2010, 21:18:22 pm »

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 06, 2010, 21:20:41 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "DF"
Ja mam jedno - niezawodne.
Po tankowaniu LPG zerować licznik kilometrów i mając podstawową wiedzę matematyczną czyli mnożenie i dzielenie do 100 z łatwością wydedukujemy odpowiedni moment na następne tankowanie. Do takich zaawansowanych obliczeń kiedyś wystarczyła podstawówka. Teraz już przynajmniej matura...


Niestety ten system ma pewną wadę i parę razy "wylądowałem" przymusowo na benzynie z dala od jakiejkolwiek stacji LPG... Można go stosować wyłącznie wtedy kiedy paliwo jest nieoszukane. W innym przypadku niestety nic nas nie powiadomi, że zamiast klasycznych 9-10 nasze auto właśnie wciąga 12-15 na setkę... :roll:
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 06, 2010, 21:30:47 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
A nie dało by rady jakoś podstawić takiego czujnika który występuje w instalacji z wtryskiem i chyba w III generacji?

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 06, 2010, 21:46:47 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
A jaki czujnik tam występuje?
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 07, 2010, 11:06:20 am »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Do końca to niczemu na 100 % nie powinno się ufać niestety...
Każdy wskaźnik może zawieść.
Np w swoim trucku mam diodowy wskaźnik w centralce i działał znakomicie i bardzo precyzyjnie do czasu. Teraz niestety stale pokazuje pełny zbiornik nawet gdy jest pusty.

Po prostu trzeba tankować trochę częściej a nie czekać do ostatniej chwili/kilometra/litra.
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 07, 2010, 17:42:01 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Cytat: "DF"
Np w swoim trucku mam diodowy wskaźnik w centralce i działał znakomicie i bardzo precyzyjnie do czasu.

Mam taki sam, również działa precyzyjnie ale  do momentu przejechania pierwszych 100km, potem zapala się na nim rezerwa. Zerowanie licznika to niezawodny sposób.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Wnetrze Poloneza
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 07, 2010, 22:58:13 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Grzech#1938"
Cytat: "DF"
Ja mam jedno - niezawodne.
Po tankowaniu LPG zerować licznik kilometrów i mając podstawową wiedzę matematyczną czyli mnożenie i dzielenie do 100 z łatwością wydedukujemy odpowiedni moment na następne tankowanie. Do takich zaawansowanych obliczeń kiedyś wystarczyła podstawówka. Teraz już przynajmniej matura...


Niestety ten system ma pewną wadę i parę razy "wylądowałem" przymusowo na benzynie z dala od jakiejkolwiek stacji LPG... Można go stosować wyłącznie wtedy kiedy paliwo jest nieoszukane. W innym przypadku niestety nic nas nie powiadomi, że zamiast klasycznych 9-10 nasze auto właśnie wciąga 12-15 na setkę... :roll:
no tak, lepszy jest ten wskaznik diodowy. To jest Gówno przez duże G. Najlepszy sposob tak jak napisal DF - licznik km. Jak wiesz ile samochod pali to sie nie przjedziesz. Wiesz ze deptałeś, to trzeba przyjac wieksze spalanie... Proste.