Autor Wątek: twardy wąż od układu chłodzenia a pomiar kompresji  (Przeczytany 4459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

twardy wąż od układu chłodzenia a pomiar kompresji
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 14, 2010, 13:14:27 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Mariusz#1926, powąchałeś zbiorniczek wyrównawczy po odkręceniu korka i dodaniu gazu :?: jak ktoś wcześniej zasugerował :?:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

twardy wąż od układu chłodzenia a pomiar kompresji
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 14, 2010, 13:15:18 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
To jest zaworek/otwór w obudowie który cieknie jak jest pompa uszkodzona.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

twardy wąż od układu chłodzenia a pomiar kompresji
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 14, 2010, 15:19:26 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
wąchałem narazie zostaje  tak jak jest
Daro podpowiedział żeby nadmuchać sprężarka w cylinder 10 atm powietrza i zobaczyć czy nie bombluje w zbiorniku wyrównawczym i tak z każdym po kolei.

[ Dodano: 2010-02-17, 07:10 ]
panowie czy to normalne aby przy przedostającej się kompresji do układu chłodzenia podczas gdy na nagrzanym silniku jest z....e ciśnienie w układzie, ciśnienie to  znika  po ostygnięciu silnika?
czy mimo to że silnik wystygł nadal ciśnienie to powinno być w układzie? skoro komprecha się przedostaje do układu.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem