Autor Wątek: kemping  (Przeczytany 2430 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kemping
« dnia: Luty 16, 2010, 18:06:51 pm »

mef1910

  • Gość
Zastanawiam sie nad wyborem przyczepy kempingowej przeglądałem
ostatnio oferty na www.tanikemping.pl ale czy samochód mi to uciągnie
Zna ktoś jakieś przeliczniki? Jak ktoś może pomóc to niech mi jakąś
doradzi.

kemping
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2010, 18:14:58 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
a jakie masz auto ?

kemping
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2010, 18:21:48 pm »

Brader

  • Gość
Cytat: "ARTUROO"
a jakie masz auto ?

 
Jak to jakie? Pewnie poldka :d

nie wiem ile waza takie przyczepy ale ja swoim autem uciaglem przyczepe z 2 tonami piachu i dawał rade. Auto niezagazowane.

kemping
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2010, 18:35:24 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
http://www.whattowcar.com/basic_index.php

Wiesz przyczepa to nie takie hop siup. Ja swoją kupiłem pod koniec sierpnia 2009. Trzeba się dobrze zastanowić i przeanalizować wiele aspektów, które zakup cycepki za sobą niesie.

Zacznijmy od tego - ile masz kasy :)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

kemping
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2010, 13:57:00 pm »

mef1910

  • Gość
caro 1.6 bg oczywiście

kemping
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2010, 14:28:42 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
2.0 Dohc z niewiadowem n126e daje sobie świetnie radę nawet podczas wyprzedzania  :twisted:

kemping
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2010, 16:58:21 pm »

Barnii

  • Gość
Panowie sorki za mały OT ale jakie macie dopuszczalne masy na haku wbite w dowodzie? Bo ja mam tylko 500kg z hamulcem i wydaje mi sie to dość śmieszna wartością...

kemping
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 15, 2010, 18:07:16 pm »

Adam

  • Gość
Cytat: "Barnii"
Panowie sorki za mały OT ale jakie macie dopuszczalne masy na haku wbite w dowodzie? Bo ja mam tylko 500kg z hamulcem

Ja mam w dowodzie wbite 1000kg...A haka nie mam :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: I nigdy auto nie miało...A od czego to jest zależne :?: Hmmm nie wiem...
Może jak pisze Grzech#1938 czyli konstrukcja haka i resztę danych,które są w dowodzie pochodzą z tabliczki ;)

kemping
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 15, 2010, 20:08:57 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Ja w ogóle nie mam mas przyczepy w dowodzie, hak jest oczywiście wbity w dowód, w poprzednim dowodzie też nie miałem. Ale proszę nie kontynuować tutaj tego wątku
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

kemping
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 15, 2010, 22:42:27 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
samochód pociągnie ci nawet i przyczepe ważącą tonę, tylko co to za jazda będzie.
na twoim miejscu celował bym w wagę do 600kg.
Sam mam Niewiadowa n126e (pusta waży 450kg) i po wsadzeniu paru bambetli do środka (pewnie całośc z 550kg) jakoś daje się jechać.
Problem też sprawia opór powietrza, jaki stawia przyczepa-przy prędkościach większych jak 70 to daje o sobie znać i wtedy, gdy przyczepa jest cięzka jest mordęga.

Kupuj nie za ciężką, najlepiej z hamulcem i ze skośnym przodem, by była areodynamiczna. Przyczepkę kupuje się zazwyczaj na lata, więc czy do tego czy innego samochodu o średniej mocy będzie akurat.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r