Autor Wątek: Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex  (Przeczytany 2979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« dnia: Luty 27, 2010, 17:27:04 pm »

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
Witam.Mam 2 pytania.pierwsze co moze byc przyczyną ze mi sie tak brudzi kolektor ssacy  http://img251.imageshack.us/img251/8168/dsc00231sh.jpg .to nie olej tylko cos z kuzem zmieszane.uszczelka glowicy nie wydaje sie zeby puszczala usczelka klawiatury twez dobra(nowa praktycznie). a 2 pytanie to co to jest i czy nie przeszkadza popekany węzyk gumowy od gaznika do tego uzadzenia http://img202.imageshack.us/img202/5981/dsc00228mz.jpg  prosze o pomoc.dodam ze juz długo walcze ze zbyt wysokimi obrotami na biegu jałowym.dodatkowe foto http://img3.imageshack.us/img3/2347/dsc00229iw.jpg            http://img20.imageshack.us/img20/5473/dsc00230we.jpg
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2010, 18:06:03 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3833
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Uszczelka pod pokrywa najpewniej, dokręć mocniej... A kurz wiadomo skąd sie bierze...
Po za tym ty nie masz gaźnika. To się nazywa urządzenie wtryskowe.
Popękany wężyk do czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze (MAP) trzeba wymienić. :-)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2010, 18:16:22 pm »

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
kolego zobacz dokłądniej foto..pod uszczelką klawiatury nie mawet ktopli oleju..to się zaczyna od mocowania kolektora ssacego do głowicy..a te przewod/y gdzie dostane bo bylem w motorniczym nie maja moze gdzies na allegro bo nie znalazlem..tak wogole to jest jakis dobry  :roll: sklep internetowy z czesciami do poldolotow?? :roll:
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2010, 11:37:57 am »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Ten brud na kolektorze wygląda jak kurz zmieszany z jakąś cieczą jak powiadasz że to nie olej to druga opcja najmniej prawdopodobna kolektor sący posiada chłodzenie może to płyn chłodniczy. Na twoim miejscu bym się tym nie przejmował. A za wolne obroty odpowiada silnik krokowy.
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 28, 2010, 11:44:01 am »

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
dzisiaj zrobilem tak.wyciągnełem węzyk od czujnika bezwzględnego cisnienia i odpaliłem, zgasł wsadziłem i odpaliłem poczym wyciągnełem wezyk z uzadzenia wtryskowego i zatkałem palcem,silnik dostał większych obrotow po chwili spadły gdzies do 0,7tys i i po 10 sek zgasł.sprawdziłem swiece zaczynaja sie znowu robic czarne od złego spalania bo oleju nie bierze.aha i zdjełem obie alu rurki od obudowy filtra pow i zatkałem rekami oba wloty gdy silnik chodził rezultat zero rożnicy no moze o 0,1 spadły obroty. a tu filmik jak zachowują sie obroty http://www.youtube.com/watch?v=CnPZ8-rm4NU

Acha krokowy i czujnik przepustnicy nowy.po resecie kompa jest pięknie ale po zgaszeniu i wystygnięciu po np 6km od resa problem wraca.komp nie zostawia blędu.check engine sie nie zapala
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 28, 2010, 12:44:23 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a serwo sprawdzales ?
zatkaj szczelnie waz od serwa i sprawdz jak bedzie - tylko wybierz jakies puste drogi ,bo hamulcow to prawie nie bedzie  :wink:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 28, 2010, 13:12:23 pm »

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
przewod od serwa do kolektora ssacego w idealnym stanie mocno scisnięty opaskami..uzyłem takiej pianki na sprawdzenie szczelnosci i nie puszcza. co do hamulcow to mam tak ze odpalam silnik i nieraz jak nacisne pedal by sprawdzenie zarowek sie wykonało to zapali mi sie kontrolka haku i ta zołta od swiateł sopu,,kierunki migaja 3x szybciej :(
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 28, 2010, 17:01:37 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Przyśpieszone miganie kierunkowskazów spowodowane jest spaleniem jednych z żarówek sprawdz żarówki
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 28, 2010, 19:56:29 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
bez rozebrania tego nikt nie odpowie co jest przyczyna tego uwalonego kolektora ssącego, może odma gdzieś przepuszcza i wali na kolektor, może  gniazdo bagnetu nie dokręcone i wypluwa, może czujnik ciśnienia niedokręcony i nim rzyga, a może  wali jednym z kanałów  olejowych uszczelki pod głowicą może i może
co do wolnych obrotów to winę ponosi wężyk na pierwszy rzut oka, potem może ta odma o której wcześniej wspomniałem a na końcu uszcelka która może walić ten olej na  kolektor
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 01, 2010, 01:33:28 am »

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
Płynu chłodzącego nie ubywa oleju tez nie jedy ne co to ubywa ale paliwa z baku bo pali sporo,odmy nie ma na korku wlewu oleju.a inne pytanie czy jest jakas uszczelka między kolektorem ssacym a głowica?? moze to cos wtym miejscu..zapytac mozna
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

Dwie Sprawy...Atu 96r 1.6GLI abimex
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 01, 2010, 06:38:37 am »

Buszek

  • Gość
Jest , wyczyść ten kolektor benzyną czy tam naftą i potem sprawdzaj codziennie czym on zalatuje tak , bo tak to będzie gdybanie .