Autor Wątek: -= LINKowisko =-  (Przeczytany 96380 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 28, 2010, 21:21:30 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Wiesz co? To nie to samo wcale. 2.0 nigdy nie będzie brzmiało tak jak 2.9.  Silnik o tej pojemności już charakterystycznie "gulgocze" albo jak kto woli "dudni". Sąsiad ma 2.0 z turbosprężarką i do brzmienia tego Atu z V6 to jednak sporo mu brakuje...

Polonez na zlocie, to chód miał podobny do tego amerykańca na filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 29, 2010, 18:46:34 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
http://www.youtube.com/watch?v=dAlpLQtILD8&feature=channel   gościowi z bmw coś nie wyszło  :D
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 30, 2010, 16:17:50 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Nie wiem jak wam ale dla mnie to te zegary są praktycznie identyczne, czyżby FSO brało z najlepszych wzorce  :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=uJQEbihVmgQ&feature=related

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 30, 2010, 16:55:40 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "Łukasz!842!"
e tam 2.0 turbo można wykręcić też na 300 koni więc nie jest takie złe,   :P


powiedz to Walezemu który pompował kase w ten silnik, i zawsze duża moc oznaczała MEGA awaryjność :D
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 30, 2010, 18:11:17 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Sova wykręć rovera na taką moc jaką uzyskał Walezy z Dohca a zobaczysz co to znaczy awaryjność  :twisted:   nie wiem czy wiesz, ale Walezy modził z bloku 8V  i tam silnik nie dostawał kata przez chwile lecz non stop przez całą imprezę ładnych parę lat i nie był przygotowywany przez sztab ludzi  :P Fiat miał seryjne jednostki 2,0 16V turbo  które miały po ponad 200 koni. Seryjna jednostka 2,0 16V z  tipo ma już 150 koni i myślę że za zbyt awaryjne to nie uchodzi. Wykręcone niemal na maksa fiatowskie Dohc też znajdywały zastosowanie w rajdowych Polonezach z pod stajni OBRSO to chyba też coś znaczy. Myślę że nie jedna marka może jedynie pozazdrościć takich osiągnięć jakie uzyskiwały włoskie Auta i ich jednostki napędowe

[ Dodano: 2010-03-30, 18:25 ]
Sova to jeszcze zapytaj Walezego za ile sprzedał ten silnik i dokąd  :twisted:

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 31, 2010, 12:17:52 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
http://www.youtube.com/watch?v=zXL5y_iCFWA Kolejny odcinek znanego i lubianego serialu  :D

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 31, 2010, 13:00:56 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 375
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
http://www.youtube.com/watch?v=7kPg07Un_eQ    Przygoda poloneza  :wink:

[ Dodano: 31 Mar 2010 13:01 ]
http://www.youtube.com/watch?v=a7rgF7qybqc&feature=related  :mrgreen:
Polonez lepszy niż myślisz!!!

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 31, 2010, 14:19:26 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
W pierwszym filmie - wyjaśni mi ktoś co jest nie teges ze sprężyną - 1:52 - jakieś utwardzenie czy coś customowego tam jest?

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 31, 2010, 16:02:13 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
też właśnie miałem o to zapytać...
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 31, 2010, 18:46:38 pm »

przemek1987

  • Gość

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 31, 2010, 19:01:18 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 375
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Nasi kochani kierowcy  :mrgreen:
Polonez lepszy niż myślisz!!!

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 01, 2010, 00:29:09 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
lancer pozamiatał. 10s pod górę :shock:
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 01, 2010, 09:57:02 am »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
Cytat: "przemek1987"
http://www.youtube.com/watch?v=4IRNvSrCoV8&feature=player_embedded

Szalony kierowca Tira hehehe wymiata


HAHAHA przypomniał mi się Marcin w trasie xD
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 01, 2010, 18:34:03 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Łukasz!842!"
Sova wykręć rovera na taką moc jaką uzyskał Walezy z Dohca a zobaczysz co to znaczy awaryjność  :twisted:   nie wiem czy wiesz, ale Walezy modził z bloku 8V  i tam silnik nie dostawał kata przez chwile lecz non stop przez całą imprezę ładnych parę lat i nie był przygotowywany przez sztab ludzi  :P Fiat miał seryjne jednostki 2,0 16V turbo  które miały po ponad 200 koni. Seryjna jednostka 2,0 16V z  tipo ma już 150 koni i myślę że za zbyt awaryjne to nie uchodzi. Wykręcone niemal na maksa fiatowskie Dohc też znajdywały zastosowanie w rajdowych Polonezach z pod stajni OBRSO to chyba też coś znaczy. Myślę że nie jedna marka może jedynie pozazdrościć takich osiągnięć jakie uzyskiwały włoskie Auta i ich jednostki napędowe

[ Dodano: 2010-03-30, 18:25 ]
Sova to jeszcze zapytaj Walezego za ile sprzedał ten silnik i dokąd  :twisted:


Owszem, słyszałem o kawałkach silnika wylatujących układem wydechowym ale Walezy to zmienił korbę wał i tłoki czy tłukł na seryjnych? Bo jak na serii to jakoś specjalnie mnie to nie dziwi, w końcu silnik zaprojektowany prawie 50 lat temu ,a funkielnówki też raczej nie tuningował.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 01, 2010, 19:20:33 pm »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
http://www.retroprl.pl/zagraniczne-prospekty-poloneza/
Może było a może nie :D ja w każdym razie pierwszy raz tą www widze :)
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 01, 2010, 19:54:57 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/ue-zmieniac-opony-4-razy,1457084 ciekawe czy to prawda  :roll:  czy prima aprillis  :lol:
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 01, 2010, 21:53:18 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Cytat: "RafałFSO"
http://motoryzacja.interi...-4-razy,1457084 ciekawe czy to prawda :roll: czy prima aprillis :lol:

Taka sama brednia jak jazda w kaskach po budowanych i remontowanych drogach o której mówili rano w radiu :D
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 01, 2010, 21:58:49 pm »

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
Cytat: "RafałFSO"
http://motoryzacja.interi...-4-razy,1457084 ciekawe czy to prawda :roll: czy prima aprillis :lol:
  to raczej prima aprillisowe bo jakie szkody wyrządziła by produkcja tak licznej ilości opon dla środowiska.chyba ludzie całkiem nie zgłupieli....
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 01, 2010, 23:25:57 pm »

-= LINKowisko =-
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 02, 2010, 00:09:56 am »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
http://www.youtube.com/watch?v=eCMk-Xiy3JM&feature=related

Gość z BMW do dzisiaj się pewnie zastanawia dlaczego... :D
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D