Ma nadwozie od 127, a silnik i zegary od 850. Ogromny jest to rodzynek bo w sumie są chyba w Polsce ze 2 takie auta.
drugiego nie daleko szukać stoi w tej samej hali jakieś 4-5 metrów dalej :D to jest Fiat 133 na licencji Seata :D składa się tak: z płyty podłogowej Fiata 850, silnik ma 903cm pojemności i w sumie jest taki sam jak zwykła 900ta ale jest lewo obrotowy (tak jak 850tki) w Fiacie ta lewa 900tka była stosowana w modelu 900T.... też stoi w tej hali co moje 133:D kupiłem go od kumpla który się wyprzedaje wykupił chyba większość istniejących w naszym kraju Fiatów 133 z których do naprawy nadawały się dwa... ten czerwony który mi praktycznie oddał za bezcen i piaskowy (który ma nadwozie w stanie idealnym fabrycznym z bardzo dobrym lakierem, dlatego zostanie tylko wypolerowany) stojący kilka aut za moim 133, z zajechanym silnikiem. Auto wbrew pozorom ma ze 126p wspólne tylko lusterko wsteczne i klosze kierunkowskazów z przodu, przednie reflektory są od 127 (są takie jak z malucha tylko nie mają pozycji w reflektorze tylko w kierunku tak jak pierwsze 126p) tylne lampy są nieco większe, a większość kształtek nadwozia jest od Fiata 128 sedan i sport coupe, i kilka od 127 i chyba dwie czy 3 od 126. niestety oba błotniki przednie są do roboty ale raczej je zreanimuje
a docelowo chce by wyglądał tak: