Autor Wątek: -= FOTKI 4 =-  (Przeczytany 105689 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #580 dnia: Grudzień 08, 2010, 10:39:51 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "Gandziorz"
Cytat: "maciejowski"
http://www.mykarre.com/gallery/view/id_5161/title_Stichflamme-bmw-850-gumball-3000/
wytęż wzrok  :mrgreen:

 Wlew LPG też w nieprzemyślanym miejscu.


Za granicą tak się umieszcza wlewy do LPG  a nie pochowane pod klapami bo tam oszczędność nie jest obciachem
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #581 dnia: Grudzień 08, 2010, 16:05:47 pm »

Offline Piotr_T

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 C6
Cytat: "sova"
Za granicą tak się umieszcza wlewy do LPG a nie pochowane pod klapami bo tam oszczędność nie jest obciachem


Ja mam gaz fabrycznie montowany i wlew pod klapką. Dla mnie to nie jest ukrywanie oszczędności. Chodzi o to aby w taką pogodę jak teraz mamy nie zasyfiło gniazda wlewu gazu.

[ Dodano: 08 Gru 2010 16:06 ]
a pozatym nie chciałbym zeby m i cieli otwór w błotniku żeby wsadzić wlew gazu.
Caro Plus 1.6 GLI --> 1.4 GTI 74U - był
Caro Plus 1.4 GTI 23E - był ;(
Audi A6 C6 - tatusiowóz

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #582 dnia: Grudzień 08, 2010, 16:30:36 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Cytat: "utek"
Czyli, że cargo plusy stabilizatory miały tylko te w wersji zabudowy z lampami od atu, a od caro już nie?


No właśnie nie do końca - u mnie na parkingu stoi Cargo Plus (nie karetka), kompletnie seryjny z lampami od Caro i ma stabilizator... więc gdzie tu sens, gdzie logika? ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #583 dnia: Grudzień 08, 2010, 18:09:39 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Despero"
Cytat: "utek"
Czyli, że cargo plusy stabilizatory miały tylko te w wersji zabudowy z lampami od atu, a od caro już nie?


No właśnie nie do końca - u mnie na parkingu stoi Cargo Plus (nie karetka), kompletnie seryjny z lampami od Caro i ma stabilizator... więc gdzie tu sens, gdzie logika? ;)


A ja widziałem Caro 1.4 z tyłem podniesionym trzecim piórem na chama wciśniętym między dwa i stabilizatorem i co z tego?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #584 dnia: Grudzień 08, 2010, 22:47:32 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Patrzcie Panowie, czwarta kolumna od prawej dotyczy przyśpieszenia do 100km/h. Zobaczcie jakie przyśpieszenie ktoś wpisał dla Polonezowskiej OHVki  :wink:




Jakość słaba bo robione telefonem  :P
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #585 dnia: Grudzień 09, 2010, 00:53:41 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Cytat: "BXMaster"

A ja widziałem Caro 1.4 z tyłem podniesionym trzecim piórem na chama wciśniętym między dwa i stabilizatorem i co z tego?


Po prostu próbuję ustalić w jakich modelach seryjnie występowały stabilizatory tylne, i tyle. A ile ja takich Caro, Atu i innych z upchanym trzecim piórem i stabem widziałem...
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #586 dnia: Grudzień 12, 2010, 11:19:18 am »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Fotka dla kolegi maryush90,  kalendarz 2011 Top Gear, na innych miesiac min.Lambo, Ferrari, Aston Martin, Lexus, Ford shelby GT500 . Dobre towarzystwo ma Poldek :mrgreen:


Uploaded with ImageShack.us
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #587 dnia: Grudzień 12, 2010, 12:29:35 pm »

Offline OZIO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • MB2 1.4 iS
Ja myślałem że ten poldek z czerwca faktycznie bokiem leci... co najwyżej widzę mocny atak podsterowności i zblokowane koła :lol: Dobrze że wstawiłeś skana bo przynajmniej ochota mi przeszła, co niektórzy tutaj chyba nigdy prawdziwego boka nie uświadczyli :?

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #588 dnia: Grudzień 12, 2010, 16:06:29 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Top Gear w Polsce to nie marka skoro dają takie zdjęcia.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #589 dnia: Grudzień 13, 2010, 00:02:31 am »

Damiano1598

  • Gość
Popieram kolegę wyżej :)
Niejeden z nas dostarczyłby o wiele lepsze fotki :D

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #590 dnia: Grudzień 13, 2010, 02:15:04 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Top Gear to badziewie. Program TV jest fajny choć momentami to głupotą i oczywistością ustawionej hecy razi ale drifty są fajne.

Kto ma jakieś pojęcie o zawieszeniu samochodu i czytał np. arta o Fiacie Monte Carlo ten wie że kto pisał ten artykuł nie ma pojęcia technicznie o samochodach.

Pierwszy art o kierowcy-legendzie czyli o Bublewiczu też był napisany w stylu Interii z tą różnicą że obecnie Interia chwali stare polskie samochody.

Skomentowali mianowicie że Bublewicz dawał radę nawet "tak niewdzięcznymi w prowadzeniu Polonezami". Zaczynając od tego że nie wiem z której strony Polonez prowadzi się niewdzięcznie to te modele którymi jeździł Bublewicz z serii miały nadwozie, przednią szybę, obudowę mostu i to by było na tyle :roll:
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #591 dnia: Grudzień 13, 2010, 17:08:35 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Mój Polonez gdzieś w górach, chwila przerwy w testowaniu opon Fulda Kristall Gravito 165/80/13 :
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #592 dnia: Grudzień 13, 2010, 17:17:46 pm »

Michau

  • Gość

bororoverocoupe się zastało to przegoniłem  :mrgreen:

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #593 dnia: Grudzień 13, 2010, 18:16:13 pm »

Chicane

  • Gość
Cytat: "Michau"
Obrazek
bororoverocoupe się zastało to przegoniłem  :mrgreen:
moje dawne dzieło....

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #594 dnia: Grudzień 13, 2010, 19:02:17 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Rafał#1951, ladny Twoj Polonez ;)
na tym zdjęciu wygląda jakby miał inny kolor :D jednak światło robi robote :)

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #595 dnia: Grudzień 13, 2010, 19:20:51 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Cytat: "FaZi"
Rafał#1951, ladny Twoj Polonez ;)
na tym zdjęciu wygląda jakby miał inny kolor :D jednak światło robi robote :)

A dziękować :P no L146 ma to do siebie, że prawie zawsze wygląda troszeczkę inaczej ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #596 dnia: Grudzień 14, 2010, 01:05:08 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
the rusty polonez:



i na koniec rodzyn:

 

 :mrgreen:
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #597 dnia: Grudzień 14, 2010, 01:53:31 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Ja bym go jeszcze pociągnął po wierzchu matowym bezbarwnym i może taki zostać. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #598 dnia: Grudzień 14, 2010, 02:26:12 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
rdza pociągnięta bezbarwnym wygląda jak drewno.

jeśli kojarzysz rost asconę Peva, to ona ponad 4 lata jeździła w rdzy, nigdzie nie przegniła, a obecnie szykuje się do malowania w kolor.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

-= FOTKI 4 =-
« Odpowiedź #599 dnia: Grudzień 14, 2010, 12:34:03 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Straszna bida, ani gleby ani felgi, pojeździli fleksą i zadowoleni, ja jestem zdecydowanie na NIE :?
LOW & SLOW