Autor Wątek: Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?  (Przeczytany 2932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« dnia: Marzec 25, 2010, 20:37:39 pm »

kukulek5

  • Gość
Witam
Założyłem w atu nową instalację.
Przejechałem tys km i pojechałem do gazowni na przegląd i regulacje  lpg wszystko ok.

Zastanawiam się czy opłaca się jeździć na kolejne przeglądy co tys km
żeby nie utracić gwarancji.
Koszt wizyty to 50 zł, a musiałbym co miesiąc jeździć

Co myślicie???


pozdrawiam

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2010, 20:39:12 pm »

Offline RzR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + Dżi Ti Aj
moim zdaniem lepiej jeździć co miesiąc ze sprawną, niż za kilka miesięcy/lat z popsutą :P

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2010, 20:41:12 pm »

Buszek

  • Gość
I wydać na przeglądy 1200 zł w przeciągu 2 lat ?  :mrgreen:
Muszę przyznać ,że wybrałeś sobie zakład cenzura , według mnie zupełnie nie opłacalne są to przeglądy.

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 25, 2010, 20:41:41 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Ale na co byś miał utracić tą gwarancję?
Na poszczególne elementy raczej nie, bo wątpię, żeby producent miał coś takiego wypisane w warunkach gwarancji. Typowe nabijanie kabzy przez jakiś warsztat. Ja wykonałbym telefon do rzecznika konsumenta i się dopytał. Bardzo mili ludzie tam pracują :)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 25, 2010, 20:42:55 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Na ile masz tą gwarancje? Jak dla mnie to nie za bardzo to opłacalne bo jak nowa to parę lat przy właściwym użytkowaniu powinna sprawnie pochodzić co najwyżej filierek może się zabrudzić czy jakaś inna pierdółka

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 25, 2010, 20:43:45 pm »

kukulek5

  • Gość
Tylko gwarancja jest 2 lata ważna

a z drugiej strony autko nie ma jeszcze 70 tyś przejechane i chciałbym nim polatać troche

Re: Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 25, 2010, 21:32:53 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "kukulek5"
Zastanawiam się czy opłaca się jeździć na kolejne przeglądy co tys km
żeby nie utracić gwarancji.


Zaraz, zaraz bo czegoś tu nie rozumiem. Czytałeś choć trochę książkę jaką dostałeś z instalacją? Pierwszy przegląd masz po 1000-1500 km od założenia, potem co 15 tys km. W czym więc problem? W życiu nie jeździłem z instalacją LPG na przegląd co tysiąc km. Czytaj papiery, tam wszystko masz. :idea:
Pomóżmy Jackowi!

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 25, 2010, 21:54:43 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Ja też założyłem niedawno instalacje gazową sekwencyjną do roverka na wtryskach waltec, reduktor i wielozawór tomasetto, butla w kole 48L i sterownik STAG 4. Pierwszy przegląd i regulacja nieodpłatne po 1000 km, a potem co 15 tys km odpłatne. Gwarancja na 2 lata na instalacje. Nie wiem co za jełop Ci powiedział że co 1000 km musisz mieć przegląd instalacji gazowej. Przeczytaj uważnie warunki gwarancji i jak coś to na następny  przegląd jedź do innego gazownika.
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 25, 2010, 22:59:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
raczej co 10kkm przeglad ,bo co tyle trzeba filtr fazy lotnej w sekwencji wymieniac

Dj. Illusion,
valteki masz typ 30 czy typ 34 ? jezeli 30 to bedziesz mial klopoty ,lepiej odrazu usytawic sterowanie na full-group to moze valteki dluzej pozyja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 26, 2010, 00:34:12 am »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
Cytat: "KGB"
valteki masz typ 30 czy typ 34 ? jezeli 30


ta pytaj sie jego to ci napewno powie  :lol:  :lol:
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 26, 2010, 10:29:28 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Joker"
Cytat: "KGB"
valteki masz typ 30 czy typ 34 ? jezeli 30


ta pytaj sie jego to ci napewno powie  :lol:  :lol:

niech przeczyta naklejke na wtryskach ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 26, 2010, 19:46:44 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
typ 30, shit! jak sie będzie psuć na gwarancji to będę gnębił gazownika :D
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 26, 2010, 20:11:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wlasnie taki jest problem ,ze one nie bardzo sie psuja ,za to po paru tysiacach kazdy zyje wlasnym zyciem i kazdy cylinder dostaje inna mieszanke,
odpowiednio ustawiajac staga mazna im wydluzyc zywotnosc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Czy jeździć na przeglądy nowej instalacji?
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 26, 2010, 20:47:02 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
to wezmie odemnie MJoty i bedzie mial spokoj a waldemary niech gazownikowi wsadzi w dupe
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos