problem z ustawianiem luzow jest taki ,ze dzwigienki sie wycieraja,
prawidlowe luzy to 0.15 i 0.20 , wieksze byly pierwotnie w DFach i z opoznieniem ,ale ktos sie jednak zorientowal ,ze na dwoch sprezynach mozna ,a nawet nalezy zmniejszyc luzy ,bo silnik niepotrzebnie klekocze
ale co z tego ,ze znamy luzy i mamy szczelinomierze ,skoro na szczelinomierz luzow sie nie ustawi ,jezeli dzwigienki nie sa nowe ,
czesto musialem ustawiac luz szczelinomierzem 0.05 zeby zawory nie klekotaly ,
wkoncu doszedlem do takiej wprawy ,ze ustawialem luz na czucie reka ,bez szczelinomierza,
ale warto miec szczelinomierz ,by sprawdzic czy luz nie jest za duzy ,
zawory ustawione szczelinomierzem na 0.20 i 0.25 maja za duzy luz - silnik pewnie klekocze jak stary diesel ,
diesel na LPG zadko sie zdarza