Autor Wątek: Projekt "Borat"  (Przeczytany 6366 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 15, 2010, 01:28:28 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
To wcale nie jest tak hop-siup, bo koniec tylnych błotników w Atu jest inny.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 15, 2010, 11:42:45 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Cytat: "Alien#174"
A wg mnie tył Atu nie pasuje wcale a wcale do przodu Borka, razi klejona tylna i boczna szyba.


W Atu tylna szyba jest przecież na uszczelce. :)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 15, 2010, 13:40:02 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Cytat: "Despero"
Cytat: "Alien#174"
A wg mnie tył Atu nie pasuje wcale a wcale do przodu Borka, razi klejona tylna i boczna szyba.


W Atu tylna szyba jest przecież na uszczelce. :)


Jesteś pewny?
to że tylna szyba ma uszczelkę nie znaczy że jest na niej osadzona
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 15, 2010, 15:40:39 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
zawsze bedszietak ze jednemu bedzie sie podobalo drugiemu niepasowalo a czeciemu bedzie na obrzydzenie bralo gdy inny bedzie sie zachwycał.. moim zdaniem borat jest bardzo fajnym pomyslem. a fakt ze szyby sa wklejane czy n auszczelkach niem aznaczenia.. oryginal toi takprzeca nigdy nie bedzie..
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 15, 2010, 16:30:03 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Jak ktoś pisze, że tylna szyba NIE PASUJE BO JEST KLEJONA, mimo że jest na uszczelce i w niczym to nie przeszkadza wizualnie, to fakt ten uznałem za warty zaznaczenia.

A to, że pod uszczelką jest klejona - co z tego, na zewnątrz widać uszczelkę. I tyle w tym temacie. Czepianie się słów pozostawiam malkontentom.

Projekt fajny, jak najbardziej do zrobienia. Będę pilnie czekał na efekty pracy. :)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 16, 2010, 15:59:33 pm »

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 16, 2010, 16:08:25 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1747
  • Płeć: Mężczyzna
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak" ; Skoda Favorit

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 16, 2010, 16:23:40 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cytat: "Wojski"
A może takie coś jak tutaj:?
http://www.polskie-auta.pl/galeria.php?rys=polonez/tuni-20.jpg&text=Niesamowite%20ATU%20

To wg mnie całkiem dobrze wygląda. Chociaż lepiej może jeszcze by wyglądało, gdyby tablica była cofnieta między światła, tak jak w borku właśnie. Chociaż wtedy pewnie ciężko będzie zrobić otwieranie klapy.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 16, 2010, 16:34:07 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
To, co pokazał Wojski jest całkiem niezłe
LOW & SLOW

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 16, 2010, 16:46:35 pm »

RaVkrk

  • Gość
Cytat: "Ukash"
To już lepiej by pasowało coś tego typu
http://www.polskie-auta.p...ginalny%20Sedan
http://www.polskie-auta.p...ginalny%20Sedan


Że pod prototyp? No może, może...

Cytat: "Wojski"
A może takie coś jak tutaj:?
http://www.polskie-auta.p...mowite%20ATU%20


No tak w sumie to też nie głubie. I łatwiej zrobić.

Ale najlepiej jakby tak połączyć te dwa projekty  :twisted:

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 16, 2010, 17:19:19 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Cytat: "Ukash"
To już lepiej by pasowało coś tego typu
http://www.polskie-auta.pl/galeria.php?rys=polonez/sedan-01.jpg&text=Oryginalny%20Sedan
http://www.polskie-auta.pl/galeria.php?rys=polonez/sedan-04.jpg&text=Oryginalny%20Sedan


Obawiam się że taka wersja będzie miała tragiczny dostęp do bagażnika. W Borku jest wysoka krawędź załadunku, ale przynajmniej otwiera się cała szyba, a w atu jest niżej krawedź ale szyba na stałe. To w linkach powyżej, to jakby połączenie wad obu tych rozwiązań. Inna sprawa, ciekaw jestem jak by ten prototyp wyglądał jeszcze ze spojlerem z borewicza.

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 16, 2010, 17:23:53 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 691
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "Wojski"
A może takie coś jak tutaj:?
http://www.polskie-auta.pl/galeria.php?rys=polonez/tuni-20.jpg&text=Niesamowite%20ATU%20


to rozwiązanie jest zdecydowanie ładniejsze od prototypu fabrycznego , praktycnziejsze i lątwiejsze do zrobienia
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 16, 2010, 22:29:30 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wiem że jestem maruda ale ja bym jednak zostawił klapę do zderzaka. Auto ma nie tylko wyglądać ale i być praktyczne. Skoro i tak nie będzie to oryginał to poco sobie utrudniać życie codzienne. NO chyba że aut będzie tylko do lansu po mieście czy na zloty...

A lampy widzą mi się z tego:
http://allegro.pl/item1042202977_volvo_240_kombi.html

Może to i nie FSO ale za to epoka i styl bardzo podobne...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 16, 2010, 23:58:27 pm »

RaVkrk

  • Gość
Może i pasowały by te lampy, ale musze Was rozczarować. Bazuje tylko i wyłącznie na częściach FSO, FSM i tudzież innych polskich produktów.

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 17, 2010, 01:03:06 am »

Grejfrut

  • Gość
Cytat: "RaVkrk"
Może i pasowały by te lampy, ale musze Was rozczarować. Bazuje tylko i wyłącznie na częściach FSO, FSM i tudzież innych polskich produktów.


UFF i tak 3mać :)

Projekt "Borat"
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 17, 2010, 15:38:11 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
RaVkrk,  jak narazie to bazujesz na photoshopie, a wlozenie ryja z borka do caro/atu to jedno popoludnie, wiem z doswiadczenia.