Autor Wątek: Muł po zmianie zapłonu  (Przeczytany 2504 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muł po zmianie zapłonu
« dnia: Maj 19, 2010, 22:36:49 pm »

Offline szuczka

• Sympatyk
    • Były polonezy sztuk 5 wszystkie z gazem
Pytanie - zabrakło gazu, próbując odpalić na benzynie  przestawiłem zapłon  ( Zresztą strzelał przy odpalaniu musiałem trzymać cały czas nogę na gazie aż do złapania temp, ale potem ładnie chodził i przyśpieszał )--stukając kombinerkami w prawo { pytani-gdzie luzuje się aparat  zapłonowy ?jestem laikiem !!! } , myślałem ze odpali, ale nie pewnie pompka paliwowa . I teraz po przestawieniu zapłonu ma muła na LPG  nie przyśpiesza w ogóle (rowerzysta na światłach mnie wyprzedza ) , ale już nie strzela w tłumik . Czy mam jechać na regulacje gazu? sorki za chaotyczny opis :oops:

Muł po zmianie zapłonu
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2010, 23:11:53 pm »

Offline Stingerek

• Sympatyk
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
kolego zacznijmy od podstaw:
- aparat zapłonowy luzuje sie kluczem płaskim 13mm tam gdzie się go luzuje.
jest pod nim tylko jedna taka "widełkowa łapka" przykrecona do silnika nakrętką ale zapłon to ostatnia rzecz która powinieneś się zając.

- po pierwsze zdejmij i wyczyść bak oraz przewody paliwowe.
- zdemontuj rozbierz i wyczyść gaźnik oraz wymień uszczelki oraz sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej
- wymień filtr paliwa, filtr powietrza, filtr gazu
- zdemontuj pompkę paliwową i wymień w niej membrany (zestaw naprawczy 5zł)
- wymień świece
- zdemontuj kopułkę aparatu zapłonowego i sprawdź czy styki nie są wypalone, jeśli tak - wymień.
Sprawdź palec rozdzielacza, czy nie jest wypalony, jeśli tak wymień, jeśli nie , zarówno kopułkę jak i palec przeczyść do żywego papierem ściernym.
- sprawdź szczelność układu dolotowego pod kątem lewego powietrza.