Autor Wątek: Brakuje gazu na pełnych obrotach  (Przeczytany 2463 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brakuje gazu na pełnych obrotach
« dnia: Maj 23, 2010, 12:20:29 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Założyć BLOSA :wink:
Swoją drogą ile parownik ma przejechane :?:
Może to być kwestia regulacji.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Brakuje gazu na pełnych obrotach
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2010, 13:56:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a jaki parownik ? moze za maly jest ,moze zamarza chwilowo ,bo przeplyw cieczy slaby
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Brakuje gazu na pełnych obrotach
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2010, 14:57:15 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Nad blosem myślę jak uzbieram kase to kupuje, co do parownika to tez tak podejrzewam ze za mały jest.Trudno mi powiedzieć ile kilowatów ma wydajności, mam drugi parownik firmy LANDI podobno do 140KM jest tylko trzeba w nim membrany wymienić. Co do przepływu cieczy to jest dobrze parownik szybko łapie temp. i gorący jest jak cho**ra. Jak na śrubie mu podkręce to pali więcej a objawy na dużych obrotach te same.A jakbym podłożył jakąś podkładke pod sprężyne na komorze wysokiego ciśnienia gazu wtedy powinno (moim zdaniem) wpadać więcej gazu do parownika jak myślicie?
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Brakuje gazu na pełnych obrotach
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2010, 16:09:04 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Ten zamontowany to; LOVATO  RGE 92  388002T1-0
Ten zapasowy: LANDI E13 67R010056  TPVD 7029  DGM 37785 GPL
Takie oznaczenia udało mi się odczytać
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Brakuje gazu na pełnych obrotach
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2010, 16:27:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w lovato sprezyna raczej nie pomoze,
nie sadze by sie membrana podnosila przy duzym upluwie gazu ,bo komora I w lovato jest kompensowana atmosferycznie ,
moze filtr gazu masz brudny - wyjmij na probe filtr gazu zobacz ,
na butli wykrec wylot na max , jezeli masz elektrozawor ,to moze on jest winowajaca ,
albo przewod z gazem zagiety
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Brakuje gazu na pełnych obrotach
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 30, 2010, 10:28:27 am »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Z tym przewodem to musze popatrzeć filtr raczej jest w pożądku bo w tamtym roku na jesien był wymieniany ale też go sprawdze. Pewnie najlepszym sposobem na te anomalie będzie założenie tego drugiego parownika ale zanim to zrobie pokombinuje z tym co napisałeś. Jeszcze mała dodatkowa informacja (kolega KGB na innym temacie zwrócił mi na to uwage) mam mikser z przelotem 41mm

[ Dodano: 13 Cze 2010 10:31 ]
No panowie coś wykombinowałem.Rozebrałem parownik oczywiście czyszczenie ,do tego rozwierciłem otwory na wlocie gazu do parownika ,podłożyłem podkładkę pod sprężyne o grubości 2mm, przeczyściłem filter gazu i tam też rozwierciłem otwory przelotowe i przeczyściłem rurke pomiędzy filtrem a parownikiem. Efekt z tego taki że teraz mogę ciągnąć obroty do 6800 i zmiana biegu, i niema przerwy w podawaniu gazu dopiero jak dojde do 7000 zaczyna brakować ale i tak jest lepiej bo auto przez chwile zachowuje sie tak jakby nie było pełnej dawki gazu a nie jak przedtem ze brakowało go wogóle i bryka przestawała ciągnąć. Zobaczymy jak spalanie teraz wyjdzie bo przed tą modyfikacją spalanie zeszło do 12.08 l/100km(mam dodatkowy podgrzewacz gazu który opisałem w temacie 'blos w polonezie').
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe