Autor Wątek: koła pasowe do DOHC  (Przeczytany 1520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

koła pasowe do DOHC
« dnia: Maj 27, 2010, 17:06:39 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
mam trzy koła pasowe do DOHC. dwa 130 mm średnicy i jedno 145 mm. problem w tym, że każde z nich ma znak do regulacji zapłonu w innym miejscu- w stosunku do klina. muszę dotoczyć tulejkę redukcyjną z 30 na 29 mm średnicy tylko nie wiem które koło użyć. proszę o radę.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

koła pasowe do DOHC
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2010, 22:05:23 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jakie sa te kola ? pojedyncze, potrojne, potrojne do zaplonu digiplex
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

koła pasowe do DOHC
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2010, 22:27:45 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
koła są pojedyncze, jedno małe ma płaską dupę, drugie małe i duże mają tuleję wchodzącą w koło zębate rozrządu. wszystkie są fiatowskie.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

koła pasowe do DOHC
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 31, 2010, 14:54:50 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Skoro dotaczasz tuleje redukcyjna na wal to domyslam sie ze przechodzisz ze starego typu kola na nowe ktore ma o 1 mm wieksza srednice. Skoro silnik starego typu to trzeba uzyc starych kol -tych z tulejami wchodzacymi w uszczelniacz, roznica(najprawdopodobniej) GMP na kolach wynika ze w tym samym bloku wystepowaly rozne wersje 1600 o roznym skoku a wiec jezeli znak na obudowie wszedzie byl w tym samym miejscu to kolo musialo byc troche  inne bo w innym miejscu wypada GMP. Kolo niestety z tego co widze trzeba bedzie dobrac doswiadczalnie z tych 2 co masz
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG