Zastanawiam się nad montażem do 1.6 OHV mostu 4.3,czyli przełożenie będzie o 10%,liczę na poprawę dynamiki i elastyczności bo mam wrażenie że auto nie zawsze pracuje w odpowiednim zakresie obrotów,jak będzie z V.max teraz mam całkowite przełożenie IV biegu 3.9,V 3.15 a po zmianie będzie IV 4.3,V 3.47 czy może dojść do takiej sytuacji że Vmax będzie teraz osiągał na V,tak było w starych Polonezach 1500 gdzie przełożenie mostu było 4.3 a V bieg miał 0.87,całkowite przełożenie 3.74(stara skrzynia i dane z książki Morawskiego) i jak będzie z trwałością silnika czy nie zajeżdżę go szybciej od większych obrotów,moim zdaniem trwałość powinna nawet wzrosnąć bo tak jak mówiłem silnik nie zawsze pracuje na odpowiednich obrotach(czasami na zakrętach mam na II poniżej 2000obr czyli panewki to kochają),A oczywiście po zmianie mostu będę musiał zmienić ślimak w skrzyni na ten od Rovera?