Dla ciekawości dodam, że mam Poloneza Atu 1.4 MPI z 20 września 1996 roku, który posiada zarówno lampkę sygnalizacji niedostatecznego ciśnienia oleju oraz płynny wskaźnik ciśnienia oleju. Jak na razie, nie spotkałem się, żeby Polonez 1.4, a zwłaszcza Atu, miał ten wskaźnik.
Na pewno samochód jest 100% oryginał, bo kupiłem go sześć lat temu od drugiego właściciela, który miał go niecałe dwa lata i nic w nim nie kombinował.
Odnośnie wskaźników w Polonezie - wg mojej oceny są bardzo dobre. Zarówno jeśli chodzi o rozmieszczenie kontrolek, obrotomierza i prędkościomierza, ich zgrupowanie, a także jeśli chodzi o niezawodność tych wskaźników. W moim Polonezie nigdy żaden nie zawiódł, a jestem trzecim właścicielem tego samochodu, a mam także Nexię sedan z 1998, od pierwszego właściciela, i w niej np. wskaźnik temp. cieczy chłodzącej zawsze fiksował, odkąd pamiętam, pomijając fakt, że zestaw wskaźników w Nexii jest bardzo ubogi w porównaniu do poczciwego Poloneza.