Opis jaki sporządziłem kiedyś dla hansa. Chodziło o demontaż konsoli do malowania ale do wyciągnięcia mieszka innej metody nie ma.
Wyciągasz radio, odpinasz linke od sterowania nawiewem (widać ją na wprost), wypychasz panel sterowania nawiewem, odpinasz od niego kable i węże, pod zegarkiem i włącznikiem awaryjnych są śruby. Żeby si do nich dobrać musisz wsadzić z boków zegarka 2 płaskie śrubokręty i równocześnie podwadzać, przełącznik awaryjnych podwadzaj w ten sam sposób tylko nie z boków a od góry i dołu (ma zabezpieczenia które ciężko wyłamać, ja popsułem ten przełącznik przy demontażu) potem odkręcasz śruby które były pod nimi. ramka jest na zatrzaskach a więc z wyczuciem wyszarpujesz ją do siebie. Odłączasz przewody od przełączników i zegarka, odkręcasz mieszek który jest przykręcony na 4 śruby i gotowe. Montaż jest analogiczny do demontażu. Dobrym rozwiązaniem jest podpisanie kabelków od guzików przed lub bezpośrednio po ich ściągnięciu żeby potem nie mieć problemów z podłączeniem.
To powinno rozwiać wszelkie wątpliwości. Gałka zmiany biegów jest wkręcana na drążek a mieszek pod nią jest zamocowany na plastikową opaskę zaciskową.