Autor Wątek: Nalot na chłodnicy / Rover  (Przeczytany 2538 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nalot na chłodnicy / Rover
« dnia: Sierpień 19, 2010, 11:17:00 am »

Piratopolonez

• Gość
Witam, jestem nowy i nie znam się na autach w ogóle. Dostałem samochód Poloneza Caro z 1995 roku z silnikiem Rovera 1,4. Zaczynam przy tym Piratopolonezie coś dłubać bo niestety auto wymaga naprawy i remontu. Pierwszy problem, który mam od niedawnego czasu to to, iż mi się przegrzewa. Wlewam płyny do chłodnicy a jego ciągle ubywa, niby rano zawsze jakaś kałuża jest pod maską ale to minimalna...to nie tyle wylatuje aby była pusta chłodnica. Zrobiłem zdjęcia bo mam wątpliwości z powodu iż mam osad/grzyba jakiegoś na chłodnicy, oraz jak odkręciłem zawór od zbiorniczka z płynem chłodzącym też zastałem coś dziwnego. Bardzo proszę o pomoc i doradzenie co to może być, i skąd może być wyciek? czy z chłodnicy czy z jakiś wężyków?

« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2010, 14:00:07 pm »

Piratopolonez

• Gość
Ok dziękuje za informację, teraz już wiem co mu dolega. Czy ta uszczelka pod głowicą może być też przyczyną że cieknie mu i ubywa płynu do chłodzenia? I pytanie czy da się to wymienić pod blokiem i czy to jest trudne :) ? Jestem totalnym laikiem więc proszę bądźcie wyrozumiali, bo ja nawet nie wiem gdzie ta głowica jest :P

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2010, 15:13:24 pm »

Offline Maxiu

• Sympatyk
    • FSO Polonez Caro MR 91
Cytat: "Piratopolonez"
Jestem totalnym laikiem więc proszę bądźcie wyrozumiali, bo ja nawet nie wiem gdzie ta głowica jest

to lepiej sam nie rób :mrgreen:
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2010, 15:51:19 pm »

Piratopolonez

• Gość