Zmierz jeszcze prąd pobierany przez szybę, bezpośrednio po podaniu napięcia na nią (zimna) jak i po krótkiej jej pracy. I podaj tu wyniki. Starczy Amperomierz z zakresem do 20A.
Co do przebiegu to nie ma on znaczenia. Ja mam 104 tysiące i auto z 99 roku, fabryczną szybę, i wszystkie paski grzeją. Kumpel z Dąbrowy ma Caro+ 1.6 GSI z 2000 roku i nie działają mu już 4 paski.
Moja opinia:
Paski grzejne osłabia wszelka chemia która na nie oddziałuje. Nie myjcie więc szyby niczym bo to osłabia paski. Ewentualnie czysta woda, i to żadko. Lepiej jej nie dotykać. W poprzednim 1.9 GLD wiozłem agregat w bagażniku i przez to że jego zbiornik paliwa uderzał o szybę, z dnia na dzień straciłem prawie połowę pasków. Więc szyba nie lubi także naprężeń, bo paseczki pękają i wypalają się w nadpękniętym miejscu..