Autor Wątek: tylna szyba w atu  (Przeczytany 1919 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tylna szyba w atu
« dnia: Sierpień 31, 2010, 11:36:34 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Witam
Kto rozbierał i kto wie jak to jest złożone. Czy szyba przyklejona jest do nadwozia a uszczelka tylko pełni funkcje ozdobną, czy może ona zabezpiecza przed  czymś.
Problem, polega  na tym że ostatnio  zaczęło mi się lać do bagażnika w zależności na którą stronę auto stoi to  w tym miejscu kałuża, jak stoi prosto to z obu stron  głownie w rogach szyby.  W aucie belka poprzeczna w bagażniku pod szybą  jest mokra i z niej skapuje na podłogę.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Re: tylna szyba w atu
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 01, 2010, 22:41:53 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Cytat: "Mariusz#1926"
Witam
 Czy szyba przyklejona jest do nadwozia a uszczelka tylko pełni funkcje ozdobną,

Tak
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

tylna szyba w atu
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 02, 2010, 07:29:55 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
czyli ogólnie niema możliwości żeby po szybie i przez uszczelkę woda wlewała się do wnętrza  bagażnika?
 tak wyprofilowali tą belkę że z a cholerę nie idzie tego sprawdzić , bo od dołu zamkniętą a od góry otwarta tyle że jest szczelina 2cm między szybą a belka bliżej siedzeń. ale to i tak gówno daje.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

tylna szyba w atu
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 02, 2010, 11:45:55 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A czy w Atu nie ma jakichś odpływów spod uszczelki tak jak ma to miejsce w klapie CARO. jak w carusie się zatka to tez potrafi się lać do barażnika.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

tylna szyba w atu
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 02, 2010, 12:11:33 pm »

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 749
a półkę tylną wyjmowałeś już żeby podglądać przecieki?
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...

tylna szyba w atu
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 02, 2010, 15:28:51 pm »

Offline KubaPsk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ '98r. 1.6GLI
Pod szybą tzn między szybą a zawiasami od klapy jest łączenie i z tego co pamiętam to tam gdzieś może się lać  :? , mój ojciec jak jeździł tym atu co ja tak miał i zalepił całe dwa narożniki sylikonem ale dalej tylko, że teraz mi zaczyna się tam lać i muszę od nowa zalepić to sylikonem
Trzy genialne stwierdzenia które idealnie do siebie pasują :D
Basta - "Nic się nie ryj"
Zoltan#1930 - "Będzie dobrze"
Stingerek - "Dogadamy się" :D

tylna szyba w atu
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 10, 2010, 19:33:42 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Też mam podobny problem, woda cieknie prawdopodobnie pod tapicerką po nadkolach wewnętrznych od strony bagażnika i spływa mi w stronę lamp tylnych, przy większych ulewach stoi tam w cholerę wody. Wyeliminowałem tę możliwość, że to po uszczelce klapy cieknie. Pozostaje albo nieszczelność gdzieś przy tylnych bocznych trójkątach, tylnej szybie albo tym łączeniu, o którym pisał przedmówca, KubaPsk.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

tylna szyba w atu
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 10, 2010, 19:49:35 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Ja myślę że powodem większości tego problemu jest korozja, i pożniej dziury[mogą być małe]które niezauważalnie pojawiają się pod uszczelkami okiennymi,podszybiu,i.t.p.Ostatnio odkryłem u siebie na podszybiu,bardzo rozległe ognisko korozji,i to przypadkowo,kiedy musiałem sprawdzić działanie silniczka wycieraczek.Gdybym tam nie zajrzał,to nie długo pojawiła by się dziura,i mógłby być przeciek do kabiny.Zrobiłem porządną zaprawkę lakierniczą,i zobaczę na wiosnę jaki będzie efekt. :D
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123