Autor Wątek: Brak mocy od 2,5-5tys.obr  (Przeczytany 7418 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 22, 2011, 09:57:59 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Po zdjęciu podciśnienia silnik spada na jakieś 400 obrotów i zdycha po paru sekundach... tak chyba nie powinno być?

Cały czas mi sie wydaje że coś jest piepszniete z elektroniką silnika...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 10:50:32 am wysłana przez CSR_GTI »

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 22, 2011, 13:27:47 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Po zdjęciu podciśnienia silnik spada na jakieś 400 obrotów i zdycha po paru sekundach... tak chyba nie powinno być?
A zatkałeś wężyk podciśnienia??

Nie kichnął ci przypadkiem kiedyś w dolot. Może Mapsensor zabiło...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 22, 2011, 13:58:51 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Czy zatkany czy nie i tak gaśnie. W dolot mi nigdy nie strzelił :P LPG brak :P  Jeśli MAP jest padnięty to by wyjaśniało te problemy z mocą?


Wcześniej 1.4 tez mi zamuliło... auto stało jakiś miesiąc zanim dostało 1.8... po wsadzeniu 1.8 było ok i po miesiącu znowu takie mulenie jak poprzednio z 1.4 sie działo. Awaria MAPsensora była by odwracalna po miesiącu nie użytkowania???
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 14:01:41 pm wysłana przez CSR_GTI »

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 23, 2011, 15:57:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13856
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
stalo miesiac bez akumulatora i zaczal dobrze jezdzic,
szukaj co ci robi krecia robote,a zacznij od sondy lambda
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 18, 2011, 17:47:52 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Obiecałem że napisze co było przyczyną jak ją znajde... więc...

1. 95% winny układ paliwowy.
-pompa paliwa
-filtr paliwa

2. 5% TPS
-na zamknietej daje 0.7v a na otwartej lekko ponad 4.0v


...diabeł :D ryczy spod maski jak dawniej :)

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 03, 2011, 18:36:28 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Pompa zmieniona w sobote... wczoraj poziom paliwa spadł na 1/4 zbiornika. Auto zaczeło kichać, strzelać, przerywać.
Stawał na 3200 obrotów i nie chciał dalej sie wkręcić. Trzeba było poruszać gazem... dopiero zaczynał troche jechać.  Nie wkrecał sie tak jak powinien... ciągle strzelał. Wlałem ponad 1/2 ale probem nie ustapił.

Rano zimny odpalił i chodził jak wsciekły (sprawdziłem na zimnym silniku). Trzymał obroty 1200. Odcinka w moment.. wszystko ładnie pięknie - wciskało w fotel aż miło. Jak wróćiłem z pracy poszedłem odpaliłem i tez chodził jak wsciekły. Czasami jak sie nagrzeje to obroty spadają na ok. 700.

Czuć że zapier..la jak wcześniej ale wtedy tylko jak jest zimny... jakoże to 1.8 to kiedys ciągnął od jakichś 2 tyś już i tak też jest na zimnym ale ciepły dopiero od 4.500 zaczyna dobrze jechać.

1. Lambda czy odpieta czy podpieta to bez różnicy.
2. Czujnik temp cieczy używa zmieniony miesiac temu ale nie było różnicy.
3. Pompa zmieniona 5 dni temu.
4. TPS w miarę wyregulowany... według miernika... wartosci zmieniają sie chyba prawidłowo.
5. Wszystkie połączenia elektryczne do pompy posprawdzane.


Jakies pomysły?

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 03, 2011, 18:40:52 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Po nagrzaniu silnika odepnij ten czujnik temperatury z tylu glowicy i zobacz co bedzie.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 03, 2011, 18:46:58 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Sprawdzałem już... nadal to samo :(
Regulator ciśnienia też sprawdzałem ... tzn podmieniłem listwe z 1.8 i nic nie dało.

Leży druga wiązka silnika, drugi komp, druga sonda... może niedługo przyjdzie nowy CPWK... Pozmieniam to w ciemno może pomoze. Jak mi puszczą w końcu nerwy to będzie rover na czesci.
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 18:50:05 pm wysłana przez CSR_GTI »

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 06, 2011, 10:26:25 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Zmieniłem kompa... był 101 a miałem pod ręką 103 (ale postaram sie wrócić do 101 jak znajde)... wszystko wynika że ten 101 był zjarany (i może błędów też miał nałapane) :d  Poprzedni właściciel zrobił wyłącznik prądu do czegoś (nie wnikałem i użytkowalem)... po zgaszeniu auta trzeba było wyłączać guziczek bo inaczej po dłuższym postoju aku padał... wyszło na to że to był wyłącznik pradu na kompa... jak sie nie wyłączyło prądu cały czas był spięty przekaźnik który jak sie spięło ręcznie to krokowca było słychać <co jest> . Na tym obecnym kompie nie ma z tym problemu... nawet sie zdziwiłem że po przekręceniu kluczyka paliwo podaje czego na poprzednim kompie nie było  <wow> . Od dołu ciągnie jak ciągnął dawniej... ale od 4 tys jeszcze cos go boli. Teraz to już jest z górki... Trzyma wolne obroty jak powinien.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 06, 2011, 22:48:44 pm »

kazko kk

  • Gość
Może CPWK walnięte?

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 07, 2011, 12:37:40 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6619
  • Płeć: Mężczyzna
A jakie tam masz wtryski?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 07, 2011, 18:49:22 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Wtryski z 1.8 16v te co były w komplecie z tym silknikiem. Na początku na 1.4 jezdzilem ale po 4km zmieniłem na te od 1.8. Na 1.4 szarpnięcia były czasem i nie zbierał sie tak żwawo.

Dzisija przyszedł drugi CPWK którego dorwałem z giełdy forum za dychę :D Działa i na razie silnik wkręca sie chyba dobrze... Mam jeszcze drugą przepustnice co też nabyłem razem z CPWK i jutro zmienie... bo TPS'y z nich nie są zamienne a do tej co dzisiaj przyszła to mam już 2 sztuki TPS w zapasie.

Wygląda na to że wszystko po kolei sie pop***doliło.

Rozrząd już któryś raz z kolei sprawdzałem :d sprawdzałem czy może sie koło na wale nie wyrobiło... no i jeszcze jest dobrze (odpukać w niemalowane). Zastanawia mnie też sprawa czy może koło zamachowe miec cos wspolnego skoro można wyjąć wieniec z niego to moze tak też cos sie pochrzaniło? I tak szukam drugiego zamachu żeby toczyć pod wieksze sprzęgło to moze po zmianie też cos zaobserwuje.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 07, 2011, 22:15:10 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Wieniec jest cieżko wsadzić inaczej, a przesunąć się nie ma prawa. Chyba, że odpadnie zupełnie.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 12, 2011, 01:45:12 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Skończę z kolekcją pomp paliwa na półce... będą leżały obok kolekcji osprzętu silnika  ;-|

Co cos zmienie to jest przez chwile lepiej a potem znowu dupa. Największa różnice było czuć po zmianie pompy i zbiornika... ale długo to nie trwało. Zamówie kolejną (czwartą już) pompe i jak to nie pomoże to sie poddaje. 3.5bar i jest dedykowana do kilku modeli i pisze że wykarmia też 2.0 16v - to 1.8 tym bardziej powinna? Cały osprzęt silnika co tylko mogłem to zmieniłem... Nie mam czym zdiagnozować kompa, nie mam czym sprawdzić ciśnienia paliwa... wszystko jest robione w ciemno i jak widac z marnym efektem.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 12, 2011, 07:29:36 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
PIsałem jaka pompa powinna być. Walbro ESS291. Sprawdzona wielokrotnie przez inne rovery 1,8. Pompa musi dawać nie tylko większe ciśnienie ale i większy przepływ paliwa.

A moze go przelewa i auto nie daje rady przepalić paliwa...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 12, 2011, 11:32:14 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Może być że przelewa... ale co by było tego przyczyną? Wtryski z 1.8. Wsadzę  na próbę z 1.4 dzisiaj i zobaczę.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 12, 2011, 12:09:54 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie chce mi sie czytać całego tematu...

Masz manualny regulator ciśnienia paliwa ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 12, 2011, 12:23:21 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Fabryczny.
Na chwile był założony regulator z listwą z 1.8 ale nic nie dało to wróciłem znowu do 1.4.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 12, 2011, 22:24:52 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Na wtryskach z 1.4 chodził źle. Gorzej ciągnął pod obciążeniem i szarpnięcia sporadycznie w wyższych partiach obrotów. Wróciłem do wtrysków z 1.8.

Od tygodnia tankuje już tylko na neste i dzisiaj jak było ponad 1/2 zbiornika auto jakby odżyło. Nie było to jeszcze to co kiedyś ale może ten komp "103" trochę zamula. Nic nie zmieniałem oprócz tych wtrysków i zmiany TPS'a na kolejnego tym razem tego co miałem w komplecie z silnikiem. Na czwórce od 60 do 120 w 8 sekund to chyba już dobrze jest??????

Obroty trzyma mi czasami wysokie miedzy 1200-1600 ale jak ręką cofnę przepustnice to ma około 950 - chyba krokowca trzeba będzie rozebrać i może przy okazji sprężynkę naciągnąć od przepustnicy? Czasami sam podnosi obroty na około 1100 i już ręką nie cofne - tryb awaryjny?

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 12, 2011, 22:49:28 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Obroty trzyma mi czasami wysokie miedzy 1200-1600 ale jak ręką cofnę przepustnice to ma około 950 - chyba krokowca trzeba będzie rozebrać i może przy okazji sprężynkę naciągnąć od przepustnicy? Czasami sam podnosi obroty na około 1100 i już ręką nie cofne - tryb awaryjny?
Przepustnica się przycina. Rozebrać, dobrze wymyć, nasmarować olejem do maszyn do szycia, równomiernie naciągnąć sprężyny i cieszyć się jazdą...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.