Autor Wątek: Brak mocy od 2,5-5tys.obr  (Przeczytany 7417 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« dnia: Wrzesień 14, 2010, 22:26:07 pm »

HEMI

  • Gość
Mam problem z moim nowo kupionym poldoroverem 1.4. Auto ma rzeczywisty przebieg 119kkm.Został wymieniony w tym roku filtr paliwa i powietrza ale odkąd mam go u siebie auto wogóle nie jedzie,nie przyśpiesza w przedziale 2,5-5tys obr a gdy silnik jest zimny nawet przy lekkim naciśnięciu pedału gazu auto zaczyna podczas jazdy gasnąć jakby odcinało się paliwo a po odpuszczeniu pedału znów łapie obroty jałowe.Na nagrzanym silniku jest dziura w obrotach i słychać jak zasysane jest powietrze ale auto nie jedzie,po długim czasie gdy popuszczam i dodawam gazu auto wkręci się na odcięcie.Gdy już wejdzie na odcinkę normalnie ciągnie w tym przedziale powyżej 5tyś.
Auto jest bez LPG i nigdy go tam nie było.

Na co obstawiać,pompa paliwa albo coś innego?

Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 15, 2010, 16:29:54 pm »

HEMI

  • Gość
zamiast kata jest pierwszy tlumik z gle czy gli(pasuje akurat zamiast kata) a reszty wydechu nie sprawdzalem ale napewno na dniach bedzie przelot,zostanie tylko oryginalny srodkowy tlumik.Dolot jest czyściutki,silnik nie kopci wogóle nawet gdy na postoju wkręcam go do odcinki.

Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 15, 2010, 16:46:54 pm »

Offline krecik71

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 16V 94r.
Cytuj (zaznaczone)
Na co obstawiać,pompa paliwa albo coś innego?


Może być aczkolwiek jak pompa siada to auto zazwyczaj przestaje ciągnąć powyżej 5 tys obr.

Ja bym się skłania do układu WN z głównym nastawieniem na kopułkę i palec. Mi jak palec rozdzielacza padał to żeby normalnie przyśpieszać to gazem na dwa razy musiałem operować bo inaczej to tylko buczał i stał w miejscu.

Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 16, 2010, 20:42:19 pm »

HEMI

  • Gość
W sobote może zdążę sprawdzić co jest grane z tym poldkiem,zacznę od WN,wyczyszczę w razie czego czystą przepustnicę(niech będzie idealnie czysta:) )A następnie sprawdze rozrząd i "odetkam" wydech :)

[ Dodano: 13 Lis 2010 18:15 ]
Dluuugo trzeba było czekać ale dzisiaj wkońcu znalazłem czas i zrobiłem poldorovera.Teraz ciągnie tak jak powinien a winowajcą była pompa paliwa :) Obecnie ciągnie elegancko aż do odcięcia bez żadnych przeskoków:)

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 30, 2011, 12:42:27 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Mam podobny problem... tyle ze przejechałem jakieś 10km do celu i auto szło pięknie. Jak wracałem to od razu czułem że stał sie bardzo zamulony.

Obecnie słabiej ciągnie i ciut wolniej sie wkręca. "Buczy a nie jedzie".  Co to może być?

Kiedyś miałem pare razy ze sie wkrecał do 4 tys i zwalniał.. ale po zdjęciu nogi z gazu i wciśnięciu ponownie było dobrze.

Kopułka i palec wyglądają dobrze.

Pompa paliwa? Czujnik połozenia przepustnicy?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2011, 12:43:07 pm wysłana przez CSR_GTI »

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 30, 2011, 16:27:12 pm »

addy

  • Gość
ja bym obstawiał pompę paliwa.
daje o sobie znać? tzn. słychać ją?
w roverkach lubią pompy padać, szczególnie jak sie często jeździ w okolicach rezerwy...

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 30, 2011, 19:58:34 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
No słychać ze pracuje... włąsnie była 1/4 i tak zaczeło zamulać

to pompa na 100% ? Ale silnik sie wkreca do konca tyle ze wolniej :(

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 31, 2011, 09:40:33 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A filtr paliwa. Może wtryskiwacze zamulone... Warto tam zaglądnąć...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 26, 2011, 23:04:55 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Wsadziłem 1.8 16v... na początku3 tygodnie wszytsko pieknie. Teraz takiego samego muła złapał jak poprzedni 1.4. Zanim silnik znalazłem i wsadzilem to minęlo około miesiąca.

Stał miesiąc to objawy ustały. Teraz wrćóiło to samo co było w 1.4. Ospzret - wszytsko z 1.4 prócz wtryskiwaczy.

Macie jakiś pomysł? Bo nie chce wszytskiego w ciemno zmieniać. # tygodnie śmigał jak powinien. Coś jakby z elektroniką.
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2011, 23:06:35 pm wysłana przez CSR_GTI »

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 26, 2011, 23:56:04 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Na początek zmień pompę.  wg mnie seryjna od 1,4 może być za słaba do 1,8 ale niech wypowiedzą się inni. No chyba że wszyscy wyszli z założenia że skoro Bocian "powiedział" to trzeba zmieniać.

Warto tez sprawdzić wszystkie czujniki i ich działanie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 29, 2011, 00:56:13 am »

Offline Golden

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.8
Nawet sprawna pompa od 1.4 nie jest w stanie wykarmić 1.8 - przetestowane na własnym aucie. Pompa z 1.4 ma bodajże przepływ 90l/h - moje WALBRO (zanim niespodziewanie padło) pompowało 120l/h i powiem że czuć było tą różnicę. Niedobór bardzo dobrze było widać na wskaźniku regulowanego regulatora ciśnienia paliwa - niestabilne wskazanie i spadek ciśnienia przy przegazówkach.
Teraz awaryjnie jeżdżę na jakiejś pompie z BMW z silnikiem 2.5 i też nie wyrabia - inna sprawa, że nowe to to nie jest.
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2011, 01:00:45 am wysłana przez Golden »

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 30, 2011, 22:21:52 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Mnie się chyba jakiś udany egzemplarz pompy z 1.4 trafił bo się wyrabia.
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 31, 2011, 22:55:40 pm »

Offline Golden

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.8
A komp masz z 1.4?

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 31, 2011, 23:01:19 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
a co to takiego ze komp z 1.4 przy silniku 1.8? Jak ku**a na początku zapier.... aż było miło a teraz zamuliło. Wczoraj na chwile znów miał kopa ale tylko jakies 10km i znowu muł.


Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 31, 2011, 23:29:24 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak pompa umiera to dzieją się cuda. Zatkaj powrót z listwy do zbiornika i powiedz czy się poprawiło. Jeśli tak to pewnie pompa się kończy...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 01, 2011, 00:43:28 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
omiń filtr paliwa.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 20, 2011, 16:24:02 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Kurcze czekam cały czas na pompe paliwa i pare innych rzeczy (nawet drugi komp). Jak dojde do tego co go tak muli dam znać.

...ale...

w miedzy czasie zrobiłem sobie z ciekawości pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu i chyba dobrze ale niech ktoś mnie upewni:

-na wolnych ok. 6 stopni
-po dodaniu gazu punkt przesuwa w strone 12 - 16 stopni ... tak ma być?

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 20, 2011, 19:06:43 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6619
  • Płeć: Mężczyzna
omiń filtr paliwa.

jakby go ruszać do dobrze od razu zmienić miejsce bo on ma żywotność tylko 20 tyś, i uwaga, są na nim malusieńkie gumki uszczelniąjące, łatwo zgubić
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 21, 2011, 12:32:27 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Ponowie pytanie o zapłon :P  bo nie wiem czy to też czasem nie ma wpływu na tego muła.

Odp: Brak mocy od 2,5-5tys.obr
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 22, 2011, 08:51:53 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
w miedzy czasie zrobiłem sobie z ciekawości pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu i chyba dobrze ale niech ktoś mnie upewni:

-na wolnych ok. 6 stopni
-po dodaniu gazu punkt przesuwa w strone 12 - 16 stopni ... tak ma być?
Wygląda OK. Z tego co wiem to po zdjęciu podciśnienia z ecu zapłon powinien ustawić się na 10 stopni.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.