Autor Wątek: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem  (Przeczytany 12926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« dnia: Wrzesień 26, 2010, 14:38:43 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Witajcie :) poszukuję instrukcji montażu fabrycznego centralnego zamka z alarmem o nazwie Patrol Line... To ten który ma pilota z logo FSO. Jeśli ktoś dysponuje taką instrukcją to prosiłbym o skan lub jakieś dobre zdjęcia ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 26, 2010, 22:18:27 pm »

Macki

  • Gość
Ja również! Podpinam się pod temat

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 26, 2010, 23:52:31 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Z czym konkretnie masz problem ? Chyba że zależy ci na samej instrukcji ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 27, 2010, 09:47:52 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Stingerek, zależy mi na instrukcji, po to by zamontować to wszystko szybko i poprawnie, gdyż w tym przypadku nie chce mi się tego montować metodą prób i błędów. Znalazłem na elektrodzie jakiś kiczowaty nieczytelny skan jedynie, a chcę porządną jakość, żebym nie musiał się domyślać co gdzie jest napisane.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 27, 2010, 10:49:33 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ale powiedz mi prosze, czy problem masz ze stroną "elektryczną" czyli kabelkologią - czy "fizyczną" w sensie samego montażu siłowników.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 27, 2010, 11:54:38 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie zabierałem się jeszcze za to, ale spodziewam się problemów ze strony kabelkologii. Dlatego chcę mieć konkretny schemat zawarty w instrukcji, której nie posiadam.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 27, 2010, 12:24:13 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
A jaki to jest model? Numerek jakiś jest może na obudowie?
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 27, 2010, 12:27:57 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Grzech#1938, HPS 619.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 27, 2010, 12:40:19 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Mam schemat, ale opisy są po włosku. Niemniej spokojnie do rozszyfrowania, bo wszystko jest ładnie narysowane. :)  Jak ktoś chce to maila na priva podesłać. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 27, 2010, 18:45:58 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
a ja to mam po polsku. przynajmiej jest opisane ze autoalarm i blokada drzwi PATROL. jakby co to też moge podesłac na maila.
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 27, 2010, 22:45:28 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
kapsel, jak możesz to rzuć na sendspace i daj linka ;)

Grzech#1938, włoskie to ja też mam, ale jakoś wolałbym polskie, do którego być może będzie zawarty jakiś wartościowy opis ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 10, 2010, 10:18:16 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Wziąłem całą instalację do ręki i przy pomocy kolegi oraz schematów doszliśmy co z czym trzeba połączyć i gdzie. Ale... Pozostaje kwestia 2 żółtych kabelków, które sterują kierunkowskazami, w które miejsce je wpiąć ? Oraz 2 zielone, które należy wpiąć w stacyjkę... Podpowie ktoś w które miejsce konkretniej ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 10, 2010, 10:20:05 am »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Rafał#1951"
Pozostaje kwestia 2 żółtych kabelków, które sterują kierunkowskazami, w które miejsce je wpiąć ?
ja sie wcinałem w przycisk od awaryjnych. A nie wiem jak  w Plusie, ale pewnie podobnie. Są przeciez w tym przycisku kable do oby dwóch kierunków. Takze trzeba znalezc ktore i sie wciąć :) Wiekszosc tak robi.

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 10, 2010, 10:24:44 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
I jeszcze jedno mnie troche zastanawia :P

Mam w instrukcji
przewód niebieski - połącz z wyłącznikiem maski silnika i pokrywy bagażnika
I tak do maski jeden niebieski, a do klapy leci jeden przewod a z niego na końcu z konektorka wychodzi kolejny. Dlaczego? Gdzie i jak to wpiąć?
przwód niebiesko czerwony - połącz z wyłącznikiem oświetlenia wnętrza
Wyobrażałem to sobie tak, że do każdej krańcówki w drzwiach będzie po jednym przewodzie... Powinienem się wpiąć gdzieś przy lampce oświetlenia wnętrza ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 10, 2010, 10:28:28 am »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Rafał#1951"
przewód niebieski - połącz z wyłącznikiem maski silnika i pokrywy bagażnika
do krancowek ktore znajduja sie przy masce i pokrywie bagaznika. Jest to mniemam do tego ze jak ktos otworzy klape z uzbrojonym alarmem to sie wlaczy "wyjec". Skoro niebieski do tego i do tego to po prostu rozdwojić i do krancowki.

Cytat: "Rafał#1951"
przwód niebiesko czerwony - połącz z wyłącznikiem oświetlenia wnętrza
kazda krancowka przy drzwiach jest polaczona jakby jednym kablem (te wszystkie 4). Ale raczej w lampke sie wpiać. Bo wtedy obojetnie ktore drzwi otworzysz to sie wlacza lampka, a co za tym idzie alarm. Do masy lampki, bo masą jest sterowana ta lampka (kable ktore ida do krancowek to masa).

Nie wiem czy zrozumiale napisalem :D

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 10, 2010, 10:37:19 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
FaZi, no tak, ja wiem po co się daje krańcówki na maskę i klapę, ale chodzi mi o to, że na maskę idzie jeden kabelek niebieski, a na klapę kawałek dalej w tej instalacji idzie kabelek niebieski, ale ma jakby 2 zakończenia. Pokaże to na rysunku :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 10, 2010, 13:11:24 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Skoro ma dwa zakończenia jeden kabelek to w czym problem? Drugie można przykręcić np pod klapkę od paliwa.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 10, 2010, 17:59:49 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1806
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Cytat: "Rafał#1951"
Wziąłem całą instalację do ręki i przy pomocy kolegi oraz schematów doszliśmy co z czym trzeba połączyć i gdzie. Ale... Pozostaje kwestia 2 żółtych kabelków, które sterują kierunkowskazami, w które miejsce je wpiąć ? Oraz 2 zielone, które należy wpiąć w stacyjkę... Podpowie ktoś w które miejsce konkretniej ?


Jeżeli chodzi o kierunkowskazy to w plusie za licznikiem przy kostce od elektrycznych szyb jest kostka  z dwoma konektorami.Jak na nie z przodu patrzysz to maja kształt litery T na schemacie oznaczone jako złącze alarmu nr 15


Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 10, 2010, 19:36:34 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Grizli, podziękował, nie będę w takim razie kombinował z podpinaniem się za włącznikiem kierunkowskazów, tylko tam się wepnę.

Jednak nadal mnie zastanawia gdzie jest zbiorcze miejsce krańcówek drzwi ? Trzeba ciągnąć kabelki aż pod lampkę w suficie ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 11, 2010, 00:33:30 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1806
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Ja mam podpięte pod kabel od drzwi kierowcy czyms takim



W polonezie nie ma osobnych obwodów czujników drzwiowych.Wszystkie łączą sie jednym obwodem.