Autor Wątek: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem  (Przeczytany 12949 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 11, 2010, 00:45:10 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Wszystkie połączenia kabli od alarmu do przewodów instalacji powinny być lutowane. - Tak jest napisane w każdej instrukcji montażu z tych z którymi się do tej pory zetknąłem.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 11, 2010, 19:37:57 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Cytat: "Maurer"
Wepnij się pod kabel przy dowolnej krańcówce, będzie działać na wszystkie drzwi.

Również podziękował za info :)

Cytat: "Grizli"
Jeżeli chodzi o kierunkowskazy to w plusie za licznikiem przy kostce od elektrycznych szyb jest kostka z dwoma konektorami.Jak na nie z przodu patrzysz to maja kształt litery T na schemacie oznaczone jako złącze alarmu nr 15

To się bardzo przydało :D dzięki :) nie musiałem rzeźbić za włącznikiem awaryjnych, tak jak inni mi podpowiadali :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 11, 2010, 23:23:32 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Cytat: "Grzech#1938"
Wszystkie połączenia kabli od alarmu do przewodów instalacji powinny być lutowane. - Tak jest napisane w każdej instrukcji montażu z tych z którymi się do tej pory zetknąłem.


A nie wiesz dlaczego tak powinno być? Bo ja z kolei słyszałem, że w autach powinno się unikać lutowania, raczej zaciskać złącza.

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 12, 2010, 00:31:14 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Połączenia elektroniczne to co innego.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 13, 2010, 21:54:29 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Powie mi ktoś w które konkretnie miejsce mam wetknąć zielone kabelki opisywane w schematach jako "stacyjka" ? :)

A tak poza tym to jest tu na forum ktoś, kto używa ten alarm ? :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 13, 2010, 23:38:09 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Pewnie w jakiegos plusa po stacyjce:) podswietlenie ktoregos przycisku na przyklad.

Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 14, 2010, 22:01:37 pm »

Offline konrad1981

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 112
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1983 2.0 DOHC
Cytat: "Rafał#1951"
Powie mi ktoś w które konkretnie miejsce mam wetknąć zielone kabelki opisywane w schematach jako "stacyjka" ? :)

A tak poza tym to jest tu na forum ktoś, kto używa ten alarm ? :P


ja mam u siebie, alarm jak alarm, pilot pierwsza klasa :D
a zielone kable to nie są przypadkiem od odcięcia zapłonu? sam sobie to zakładałem i głowy sobie nie dam uciąć, ale wydaje mi się, że zielone były właśnie od tego.

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 22, 2011, 15:51:28 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Odkopię mojego temata. Pytanko mam.

Czy zmiana diody w tym alarmie, będzie miała jakiś wpływ na jego działanie ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 22, 2011, 16:52:13 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1806
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Nie będzie.

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 10, 2011, 18:37:32 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Odkopujemy! :)

Ktoś może się podzielić schematem/instrukcją/skanem jakichś info o alarmie Patrol Line?

Mam jakiś schemat ale nieco nieczytelny jest, ma ktoś może coś konkretnego?

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 10, 2011, 19:43:05 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
poszło PW

Ja mam kurde z moim patrolem taki problem iż ....... Prawa strona zamyka się normalnie na pilota a lewa po ściągnięciu boczków i delikatnym wyregulowaniu działa, nagle założe boczki i nie działa.... się tak zastanawiam czy czasem o coś nie przytre jak je zakładam.
W poszukiwaniu.........

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 10, 2011, 19:56:21 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 10, 2011, 22:07:23 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
Tak
W poszukiwaniu.........

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 10, 2011, 22:10:34 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
To wyślij jeszcze raz bo nie ma nic.

Mam jeszcze takie pytanie: do tej centralki będzie się dało podpiąć siłownik master? :)

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 10, 2011, 22:15:27 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
Napisałem w Privie czy chcesz instrukcje w pdfie Polską oraz Obcojęzyczną, dzięki której ja spiąłem do kupy swoją centralkę
W poszukiwaniu.........

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 10, 2011, 23:14:26 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Jeżeli ta z elektrody to mam - i włoską i polską. ;)

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 11, 2011, 11:08:32 am »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
I jeszcze nie możesz dojść co do czego?
W poszukiwaniu.........

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 11, 2011, 16:08:04 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Ojej, po prostu szukałem czegoś lepszego w razie gdyby ktoś miał...

Z grubsza jest to zmontowane, problem mam taki, ze nie śmigają siłowniki centralnego...

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 11, 2011, 21:43:03 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Mógłby ktoś posiadający taką centralkę ją rozkręcić i zlokalizować u siebie taki element:
http://iv.pl/images/04321046167678986718.jpg
i podpowiedzieć mi gdzie on powinien być?

Odp: Patrol Line - fabryczny centralny z alarmem
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 13, 2011, 17:40:38 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Ma ktoś pomysł dlaczego czujnik ultradźwiękowe mi prawie nie działają? Podkręcone na maxa włączają się tylko jak bezpośrednio w czujnik uderzam a i wtedy nie zawsze... No i jak klakson nacisnę.