Ja już nie jeden altek robiłem i PNa (ohv, rover) i inne wydumki opel, vw, zresztą wklejałem manuala step by step jak i co zrobić.
Zawsze wymieniam łożyska, zawsze wymieniam szczotki, zawsze toczę komutator, lakieruję uzwojenia ftalurem. Tak że kpl roboty.
Mój altek po robocie wygląda tak:
http://imageshack.us/photo/my-images/204/zdjcie0042tg.jpg/Polakierowany ale miałem czas się bawić.
Cenowo zupełnie się nie opłaca nawet jak ten zakład bierze 40pln plus dobre części a nie np łożyska CXa za 3 pln, u Myambo robiliśmy altka w 30 min. Barniemu do Boscha w godz z wymianą diod a do rovera wymiana łozysk w 30 min.
Zawsze na złomie można kupić cały za 50 - 70 pln.
Jak ktoś chętny to mogę podłubać przy jego altku. Cena do dogadania a gwarancję tez dam