Autor Wątek: bak z rovera w DF  (Przeczytany 2067 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bak z rovera w DF
« dnia: Październik 07, 2010, 17:29:38 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
Poniewaz mialem wieczne problemy z zewnetrznymi pompkami elektrycznymi zdecydowalem sie na wstawienie baku z wbudowana pompka z rovera, ktorego nabylem u jednego kolegi z forum. Po wstepnych ogledzinach widze ze ma on jakies specjalne gwintowane przylacze do przewodu.... W skrocie: czy ktos moze mnie pojasnic co powinienem kupic aby przypasowac bak do fiata ?

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2010, 18:31:39 pm »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
co Ci się działo z pomką? czasami nie ciągła, zapowietrzała się?
gdzie masz ją zamontowaną?
Moc V-ki

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 07, 2010, 18:33:54 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
nie kręciła.... obydwu już nie ma, a była przy gazniku, ale mniejsza o nią, mówmy o baku.

[ Dodano: 07 Paź 2010 18:54 ]
to bedzie sie chyba trzeba na szrot wybrac, chyba ze ktos ma...

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 08, 2010, 20:21:20 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Niezamocna ta pompka do gaznika? :?  Przeciez ona daje ponad 3 bary.
Powered by Lpg.

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 10, 2010, 12:25:46 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
owszem, ale będę obniżał napięcie jej zasilania aby było mniejsze.

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 12, 2010, 10:47:53 am »

Larry075

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
owszem, ale będę obniżał napięcie jej zasilania aby było mniejsze.


Dobre, raczej nie zrobisz tak aby dawał mniejsze ciśnienie przez zmiane napięcia, być może jakiś regulator typu PWM. Ciemno to widze, może zastosuj jakiś regulator ciśnieniowy.

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 12, 2010, 13:35:34 pm »

Larry075

  • Gość
Tak - tylko teoretycznie,

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 13, 2010, 01:47:11 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Właśnie dlatego napisałem, że "teoretycznie". Nie wiem czy ten silnik przy wolniejszej pracy i mniejszym przepływie paliwa nie będzie się np przegrzewał. Jest tu ogólnie sporo niewiadomych...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 13, 2010, 02:31:55 am »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
A jakby za pompą dać trójnik i dodatkowy powrót do baku?

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 13, 2010, 03:19:56 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Można by spróbować, ale z tego co kojarzę, to przy takich ciśnieniach wszystko jest skręcane - może być problem ze zdobyciem dokręcanego trójnika. Chyba zamiast tych kombinacji wygodniej było by założyć bak od jednopunktu.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 13, 2010, 11:01:35 am »

Larry075

  • Gość
Maurer, gdybyś dał trójnik i ustawił na nim ciśnienie otwierania powrotu np. na 2at to być moze mogło by to działać, jednak gdzie znajdziesz taki zaworek? Nie lepiej juz kupić dobrą, oryginalną pompe?

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 13, 2010, 11:02:48 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Właśnie, skręcane... ma ktoś jakiekolwiek zdjęcie jak to wszystko jest popodłączane? Przewody gumowe są jakoś zakuwane czy coś, czy w ogóle ich nie ma?
Przy gaźniku jest spokój, metalowy ma spęcznienie, na nie idzie gumowy przykręcany opaską :)

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 13, 2010, 13:30:25 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zmień pompę na taką z jednopuknta i będzie po problemie. Daje ok. 1bar więc powinno być dobrze. Powinna pasować w miejsce tej od rovera.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

bak z rovera w DF
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 13, 2010, 18:55:36 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
dobrze więc po kolei..
W sprawie złącza, skołował mi je znajomy spawacz tokarz... poprostu takie cos bardzo podobne jak mocowanie węży od wspomagania do przekladni.
Powrót zrobiłem przez wlew w którym w orginalnym baku DF jest odpowietrzanie...
na poczatku dałem 5 diod prostowniczych, i jakos tam chodzilo, ale jednak cisnienie bylo za słabe... wywaliłem diody, i jest jakby okej. nic sie nie przelewa.