Fiat 124-lada 2101,2102,2103 i 2106(potem 2104,2105 i 2107)następca Fiat 131
Silnik fiat 1.2,1.3,1.45 i 1.6 OHV(znane z 124 i 131) stał się bazą dla silników OHC lady 1.2-1.8(znane z klasyków i Nivy)i stał się też bazą dla udanych silników Fiat DOHC 1.3-2,0(znane z 124,125,131.132 Argenda itd.)
Fiat 1300/1500 potem Fiat 125 który był miksem rozwiązań z Fiata 1500L(płyta podłogowa i zawieszenie przód i tył, bo zawieszenie z Fiata 124 spotkało się z krytyką ze względu na podatność na boczny wiatr i dlatego wrócono do piór) i Fiata 124(środkowa część nadwozia i układ hamulcowy) potem następca Fiat 132 i Argenda,A PF125p był Fiatem 125 z silnikiem i wnętrzem od fiata 1300/1500.
Silnik Fiat DOHC pasuje P&P do skrzyni Lady a skrzynia FSO pasuje przy użyciu kołnierza ladowskiego pod silnik Lady lub Fiat Dohc,więc swap silnika Ladowskiego przy użyciu kołnierza laowskiego do FSO nie powinien być problemem.